爸爸專區

跳至

首頁
12

尾頁
   4


別墅

積分: 869


1#
發表於 15-10-17 17:16 |只看該作者
請問有冇 C-hing 用緊淘宝買嘅 行車記錄儀雙錄鏡頭, 可否推介一吓. THANKS!


王國長老

積分: 13013

好媽媽勳章 王國長老


2#
發表於 15-10-17 18:18 |只看該作者

回覆:行車記錄儀雙錄鏡頭

淘宝商品:正品1080P超高清 汽车行车记录仪双镜头 广角迷你夜视车载一体机 http://h5.m.taobao.com/scan/transit-sms.html?ut_sk=1.UnooerlqFG8DAE3buSWYg5Yx_21380790_1439532696.Copy.1&url=htt%70%3A%2F%2Fite%6D.t%61ob%61o.co%6D%2Fite%6D.ht%6D%3Fc%70%70%3D1%26id%3D44029450750%26%70rice%3D61.00-271.00%26origin_%70rice%3D300.00-510.00%26sourceTy%70e%3Dite%6D&sm=5989c9 (👉👉👉复制整段信息,打开手机淘宝可直接访问👈👈👈)
我同事幫我買呢款,自己安裝,抵玩



個性固執,熱情(愛結交朋友),愛和平(不喜爭執),頭腦靈活,做事欠勇氣及信心(所以較容易放棄機會),要學習加強主動性喺做事方面、加強表達力及疑心(易相信別人)。


別墅

積分: 869


3#
發表於 15-10-17 20:02 |只看該作者
doryee 發表於 15-10-17 18:18
淘宝商品:正品1080P超高清 汽车行车记录仪双镜头 广角迷你夜视车载一体机 http://h5.m.taobao.com/scan/tra ...
唔好意思, 開吾到你條 LINK.


別墅

積分: 869


4#
發表於 15-10-17 20:10 |只看該作者
doryee 發表於 15-10-17 18:18
淘宝商品:正品1080P超高清 汽车行车记录仪双镜头 广角迷你夜视车载一体机 http://h5.m.taobao.com/scan/tra ...
請問店舖名稱是否: 愛速正品行車記錄儀??


王國長老

積分: 13013

好媽媽勳章 王國長老


5#
發表於 15-10-17 20:12 |只看該作者

回覆:行車記錄儀雙錄鏡頭

http://h5.m.taobao.com/awp/core/detail.htm?id=44029450750&toSite=main
myphoto.jpg



個性固執,熱情(愛結交朋友),愛和平(不喜爭執),頭腦靈活,做事欠勇氣及信心(所以較容易放棄機會),要學習加強主動性喺做事方面、加強表達力及疑心(易相信別人)。


別墅

積分: 869


6#
發表於 15-10-17 20:24 |只看該作者
thanks ..但這部記錄儀已經下架, 那個店舖已經關門大吉了


王國長老

積分: 13013

好媽媽勳章 王國長老


7#
發表於 15-10-17 20:25 |只看該作者

引用:Quote:doryee+發表於+15-10-17+20:12+http:

原帖由 yellow2909 於 15-10-17 發表
thanks ..但這部記錄儀已經下架, 那個店舖已經關門大吉了
下?



個性固執,熱情(愛結交朋友),愛和平(不喜爭執),頭腦靈活,做事欠勇氣及信心(所以較容易放棄機會),要學習加強主動性喺做事方面、加強表達力及疑心(易相信別人)。


大宅

積分: 2775

牛年勳章


8#
發表於 15-10-17 22:38 |只看該作者

回覆:行車記錄儀雙錄鏡頭

鴨寮街有賣,標價hkd580


別墅

積分: 869


9#
發表於 15-10-17 23:01 |只看該作者
收到, thanks


大宅

積分: 2775

牛年勳章


10#
發表於 15-10-18 00:53 |只看該作者

回覆:行車記錄儀雙錄鏡頭

淘寶發現有類似的,258人仔(如寄香港可能會再收運費)送32GB咭。


別墅

積分: 869


11#
發表於 15-10-18 01:18 |只看該作者
LAUKUK 發表於 15-10-18 00:53
淘寶發現有類似的,258人仔(如寄香港可能會再收運費)送32GB咭。
可否提供 link 給我? thanks!


大宅

積分: 3606


12#
發表於 15-10-19 08:28 |只看該作者
link, please.


禁止訪問

積分: 86


13#
發表於 15-10-19 08:45 |只看該作者

回覆:行車記錄儀雙錄鏡頭

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1460


14#
發表於 15-10-21 00:39 |只看該作者

回覆:BoA. 的帖子

都唔明,保障自己先買個CAM,買的垃圾Cam出事又影唔清唔楚,都唔知裝㴝做咩!




水晶宮

積分: 73350


15#
發表於 15-10-21 08:26 |只看該作者

回覆:行車記錄儀雙錄鏡頭

我用韓製cam, 質素非常好,我買水貨要$2400左右,行要$3xxx。

之前部車用韓製口紅機,very good !




複式洋房

積分: 154


16#
發表於 15-10-22 01:37 |只看該作者
之前買左TAOBAO 的, RMB $368 , 之後去鴨記看到類似的也只是HK$368.......


大宅

積分: 2775

牛年勳章


17#
發表於 15-10-22 23:00 |只看該作者

引用:都唔明,保障自己先買個CAM,買的垃圾Cam出

原帖由 chekman2001 於 15-10-21 發表
都唔明,保障自己先買個CAM,買的垃圾Cam出事又影唔清唔楚,都唔知裝㴝做咩!



...
試過睇片都ok清喎,不過我窮等人係用呢D。


大宅

積分: 4931


18#
發表於 15-10-23 00:14 |只看該作者
wcandtt 發表於 15-10-21 08:26
我用韓製cam, 質素非常好,我買水貨要$2400左右,行要$3xxx。

之前部車用韓製口紅機,very good !
師兄,請問口紅姬 very good 的話,點解會轉另一個韓國 cam?
我也睇緊韓國 cam,$2400 係咪 v9??


水晶宮

積分: 73350


19#
發表於 15-10-23 00:34 |只看該作者

引用:Quote:wcandtt+發表於+15-10-21+08:26+我用

原帖由 newnew1 於 15-10-23 發表
師兄,請問口紅姬 very good 的話,點解會轉另一個韓國 cam?
我也睇緊韓國 cam,$2400 係咪 v9??
...
因為換車,費事拆舊cam

係呀!我睇返credit card 單,原來新車cam係$2045 咋。

仲有,我係c9




大宅

積分: 1121


20#
發表於 15-10-23 23:54 |只看該作者

回覆:行車記錄儀雙錄鏡頭

用緊v9,超好用!換過好多種,呢隻v9真心覺得好用,係手機度可以即時睇返!方便


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo