爸爸專區

跳至

首頁

尾頁
   4


大宅

積分: 3004


1#
發表於 15-11-18 15:42 |只看該作者
本人想買七人車,要慳油,budget 大約$350k 以下,看過市場上的Hondx 及 Toyotx ,比較喜歡wixh 及 Stepxgn 兩欵

大家覺得哪款好啲?




珊瑚宮

積分: 109169

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


2#
發表於 15-11-18 16:46 |只看該作者
二隻都唔同類型...............各有各好


複式洋房

積分: 356


3#
發表於 15-11-18 21:49 |只看該作者
你需唔需要電門係一個重點


大宅

積分: 3606


4#
發表於 15-11-18 22:21 |只看該作者
Why not Odyssey ?


大宅

積分: 3004


5#
發表於 15-11-20 20:07 |只看該作者

引用:Why+not+Odyssey+?

原帖由 BoA. 於 15-11-18 發表
Why not Odyssey ?
Odyssey 超 budget ; 要40幾萬




大宅

積分: 3004


6#
發表於 15-11-20 20:08 |只看該作者

引用:你需唔需要電門係一個重點

原帖由 martin7 於 15-11-18 發表
你需唔需要電門係一個重點
唔一定會電動門




複式洋房

積分: 356


7#
發表於 15-11-20 22:19 |只看該作者
如果新車計
stepwgn 新d 同 1500cc 牌費平d
wish 應該駕駛感好d

你常唔常用滿人?
如果成日都係1-2~
wish 都ok ga


禁止訪問

積分: 7557


8#
發表於 15-11-20 22:31 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 878


9#
發表於 15-11-20 23:43 |只看該作者

回覆:七人車 - 邊款比較好?

平電門
M5


大宅

積分: 3004


10#
發表於 15-11-21 00:13 |只看該作者

引用:why+honda+or+toyota?+

原帖由 johnnywalker 於 15-11-20 發表
why honda or toyota?
因比較認識這兩個品牌 (價錢比歐洲品牌便宜及慳油




大宅

積分: 3004


11#
發表於 15-11-21 00:15 |只看該作者

引用:如果新車計stepwgn+新d+同+1500cc+牌費平dw

原帖由 martin7 於 15-11-20 發表
如果新車計
stepwgn 新d 同 1500cc 牌費平d
wish 應該駕駛感好d
但我驚stxpwgn 1500cc 以下會不夠力,通常都有3-4個人乘搭




大宅

積分: 3004


12#
發表於 15-11-21 00:16 |只看該作者

回覆:七人車 - 邊款比較好?

咁,Nxah okay 嗎?




大宅

積分: 1205


13#
發表於 15-11-21 00:29 |只看該作者
LoveCJ 發表於 15-11-21 00:15
但我驚stxpwgn 1500cc 以下會不夠力,通常都有3-4個人乘搭

1500cc turbo 係好力過傳統 2000cc 既車


複式洋房

積分: 356


14#
發表於 15-11-21 09:16 |只看該作者
回覆 LoveCJ 的帖子

呢個又唔駛擔心
1500CC 有 TURBO 幫手
同2000CC 差唔多

你可以試約下車行免費試車~試岩先


複式洋房

積分: 356


15#
發表於 15-11-21 09:19 |只看該作者
回覆 LoveCJ 的帖子

你指力水?




7人車仲要睇罷位個D岩唔岩心水
例如有D人鍾意日產SERENA 變化多D


大宅

積分: 3004


16#
發表於 15-11-21 09:35 |只看該作者

引用:回覆+LoveCJ+的帖子你指力水?7人車仲要睇罷

原帖由 martin7 於 15-11-21 發表
回覆 LoveCJ 的帖子

你指力水?
我比較喜歡2-2-3 嘅排位,stxpwgn就有。

都要去試一試




複式洋房

積分: 356


17#
發表於 15-11-21 12:10 |只看該作者
回覆 LoveCJ 的帖子

2-2-3
STEPWGN 同 NOAH 都有的

記住同家人一齊試


珊瑚宮

積分: 109169

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


18#
發表於 15-11-21 12:18 |只看該作者
本田品牌唔錯,比較中意的.


大宅

積分: 3004


19#
發表於 15-11-21 13:00 |只看該作者

引用:本田品牌唔錯,比較中意的.

原帖由 20150618bb 於 15-11-21 發表
本田品牌唔錯,比較中意的.
現在我一直用豐田汽車,所以今次都想試吓其他品牌例如本田




大宅

積分: 3004


20#
發表於 15-11-21 13:02 |只看該作者

引用:回覆+LoveCJ+的帖子2-2-3+STEPWGN+同+NOAH+

原帖由 martin7 於 15-11-21 發表
回覆 LoveCJ 的帖子

2-2-3
係呀係呀,要同屋企人一齊試





首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo