爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 234


1#
發表於 15-11-30 18:42 |只看該作者
請問各位附近邊道泊車平D,因為要短期工作。thx


禁止訪問

積分: 4002


2#
發表於 15-11-30 23:16 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 234


3#
發表於 15-12-1 00:44 |只看該作者

回覆:九龍灣美羅二期

唔好意思,我係想問時租同有冇日泊果D。謝謝


別墅

積分: 537


4#
發表於 15-12-1 13:11 |只看該作者

回覆:Superbad 的帖子

啟業就70 日泊, 九龍灣1號附近有92日泊





男爵府

積分: 6243


5#
發表於 15-12-1 13:34 |只看該作者
回覆 Superbad 的帖子

我office在美羅1期, 上年公司搬到九龍灣至知好難泊車, 美羅$19半小時冇日泊都長期full, 其他日泊至5點都要九十幾至百二蚊, 但我放8點仲要加4個鐘時租, 咪成2百蚊日!
我現時月租泊啟業, 好天就行10-15分鐘番美羅, 太晒或落雨咪坐廿幾三十幾蚊的士一程.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo