懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


伯爵府

積分: 19006

2025勳章蛇年勳章


1#
發表於 23-5-26 20:59 |只看該作者
昨天收到診所呢個消息
唔擔心就假既
晚上發夢,都夢見我係咁T21
希望下星期尾再抽BB DNA ok啦
唔知大家媽媽有冇試過呢

剛剛醫院知道我做左T21
就沒有安排我抽血
只係幫我度頸皮


水晶宮

積分: 65589


2#
發表於 23-5-26 23:11 |只看該作者
Sakuraohno 發表於 23-5-26 20:59
昨天收到診所呢個消息
唔擔心就假既
晚上發夢,都夢見我係咁T21

幾多週抽T21 ?
你好肥的?


伯爵府

積分: 19006

2025勳章蛇年勳章


3#
發表於 23-5-26 23:12 |只看該作者
Nbs 發表於 23-5-26 23:11
幾多週抽T21 ?
你好肥的?

我唔肥架

我11w4 T21


水晶宮

積分: 65589


4#
發表於 23-5-26 23:17 |只看該作者
Sakuraohno 發表於 23-5-26 23:12
我唔肥架

我11w4 T21

Hmmm 咁唯有等遲d 再抽
見過抽兩次都唔得,最後做panorama 先出到


別墅

積分: 528


5#
發表於 23-5-27 07:04 |只看該作者
Sakuraohno 發表於 23-5-26 20:59
昨天收到診所呢個消息
唔擔心就假既
晚上發夢,都夢見我係咁T21

我都係咁,但抽第二次就成功出報告,唔洗擔心


大宅

積分: 1543


6#
發表於 23-5-27 11:49 |只看該作者
不用擔心,有d媽媽經期cycle 多日數d,BB實際大細係會細幾日,所以血濃未夠。
我就有此情況,所以醫生叫我12周4先做T21


伯爵府

積分: 19006

2025勳章蛇年勳章


7#
發表於 23-5-27 12:17 |只看該作者
09142023 發表於 23-5-27 11:49
不用擔心,有d媽媽經期cycle 多日數d,BB實際大細係會細幾日,所以血濃未夠。
我就有此情況,所以醫生叫我1 ...

咁就好了


複式洋房

積分: 317


8#
發表於 23-5-29 12:07 |只看該作者
好似種optional嘅例子仲有好多。可以搜翻以前啲貼, 。每個月都有出現一啲optional嘅例外, 。所以媽媽都唔需要太擔心,覺得自己系唔系屬於周邊例外例子!!!!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo