美容扮靚

跳至

首頁
1

尾頁
   1


別墅

積分: 504


1#
發表於 24-3-16 18:16 |只看該作者
請問有冇人用過有啲遮瑕.可以容易遮到深色嘅荷爾蒙斑。


大宅

積分: 4070


2#
發表於 24-3-17 14:58 |只看該作者
Ctpy 發表於 24-3-16 18:16
請問有冇人用過有啲遮瑕.可以容易遮到深色嘅荷爾蒙斑。

用調色盤嘅遮瑕,再加上不停練習,可以遮得好好架!我都係上YouTube慢慢學,當然我技術一般,但我見片教,你可以試下!

我就用MAC 6色遮瑕


別墅

積分: 504


3#
發表於 24-3-18 10:33 |只看該作者
迷紫 發表於 24-3-17 14:58
用調色盤嘅遮瑕,再加上不停練習,可以遮得好好架!我都係上YouTube慢慢學,當然我技術一般,但我見片教, ...

多謝晒!我去嘗試吓!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo