爸爸專區

跳至

首頁
12

尾頁
   0


子爵府

積分: 14954


1#
發表於 15-5-16 00:20 |只看該作者
28見到啲水貨佬賣嘅水貨車,嗰口價係咪首次稅,驗車,牌費全包㗎?




民房

積分: 8


2#
發表於 15-5-17 02:43 |只看該作者
當然全包,牌都無,車都冇得試。
自己搞好麻煩架。


水晶宮

積分: 57770

馬年勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 開心吸收勳章 育兒性格勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


3#
發表於 15-5-17 06:44 |只看該作者

回覆:想問下未出牌啲水貨車

唔係間間都包,最好問清楚

驗車、環保、稅,寫出楚係合約上




男爵府

積分: 5831


4#
發表於 15-5-17 12:08 |只看該作者
真係間間唔同!打電話時問清楚好啲!掛T牌有得試車!


子爵府

積分: 14954


5#
發表於 15-5-17 12:35 |只看該作者

回覆:想問下未出牌啲水貨車

Thanks all, 不過佢地一般貴過零首自讓




大宅

積分: 1367


6#
發表於 15-5-18 00:50 |只看該作者
werty 發表於 15-5-17 12:35
Thanks all, 不過佢地一般貴過零首自讓


PM 左你,真心推介一間車行,幾好。


禁止訪問

積分: 2261


7#
發表於 15-5-18 00:56 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1367


8#
發表於 15-5-18 08:57 |只看該作者
本帖最後由 Kitty媽媽 於 15-5-18 08:58 編輯

水貨佬賣嘅水貨車,日本水貨車會有分數,最高 5 分,但當然不會有,4 分已經是最好,外內幾乎 80%-90% 與新車差不多。沒有大撞或嚴重事故等,3.5 分或以下的可能有輕微撞下咁,有得更嚴重叫 R 等等,直頭是事故車.......

老實,不要去車場睇,28car 好多都係,佢地賣緊的好多都是 3.5 分或以下的車,返到香港執到靚靚仔仔俾你睇,有的更是事故車,大撞過的,勁平的買返黎香港,專呃你唔識睇,又唔要求搵公正行驗車,或搵佢地的車房驗車等等....

買車真的不要先落訂,才驗車。如果話係合約上寫明落訂先,驗左後有問題全數俾返你的,都最好唔好了...........落左訂,有咩事,你都迫住買,即使沒有大撞過或水浸車,但原來部車好多問題,已經唔係你心水想要的,你都要買........

以上是本人在過去 2 個月想買日本水貨車所學的知識,希望幫到你啦!

另外驗車費,多數唔包,一定是自己俾。

而水貨車,有的公司會有個網站俾你睇,俾你直接睇日本的 Bid 網,睇到幾多分,有咩問題等等,睇中就同佢地講,幫你 Bid 返香港。

小心啦!


子爵府

積分: 14954


9#
發表於 15-5-18 09:49 |只看該作者

引用:+本帖最後由+Kitty媽媽+於+15-5-18+08:58+

原帖由 Kitty媽媽 於 15-05-18 發表
本帖最後由 Kitty媽媽 於 15-5-18 08:58 編輯

水貨佬賣嘅水貨車,日本水貨車會有分數,最高 5 分,但當 ...





複式洋房

積分: 106


10#
發表於 15-5-19 17:25 |只看該作者
試過經代BID 由日本BID 返來到出牌,所花的錢比本地水貨車行出車多,但最少可以知清楚係部乜野車. 由此經驗可知水貨車行將會給你一部怎樣的車. 真係要小心, 最好找第三方驗車才落訂.


大宅

積分: 2296


11#
發表於 15-5-19 18:47 |只看該作者

回覆:werty 的帖子

我剛買左架水貨sienta,未出牌,在車行買,所有费用都包,(除牌費)。車行比我先驗車,車ok才落訂。驗車1100元就自己比,如果車有問題,車行會賠2000元比客做驗車费及補償……我就觉得均真。之後有乜問题,車行又肯幫我跟,我第-次買車,不敢去28找私讓,太多出事case,如有需要你pm我比車行facebook你自己上去睇


子爵府

積分: 14954


12#
發表於 15-5-19 20:43 |只看該作者

引用:我剛買左架水貨sienta,未出牌,在車行買,

原帖由 mrslili 於 15-05-19 發表
我剛買左架水貨sienta,未出牌,在車行買,所有费用都包,(除牌費)。車行比我先驗車,車ok才落訂。驗車1100 ...
麻煩你pm我呀,謝謝。




子爵府

積分: 14954


13#
發表於 15-5-19 20:43 |只看該作者

引用:試過經代BID+由日本BID+返來到出牌,所花的

原帖由 jaykate 於 15-05-19 發表
試過經代BID 由日本BID 返來到出牌,所花的錢比本地水貨車行出車多,但最少可以知清楚係部乜野車. 由此經驗 ...
謝謝




大宅

積分: 1367


14#
發表於 15-5-19 22:37 |只看該作者
jaykate 發表於 15-5-19 17:25
試過經代BID 由日本BID 返來到出牌,所花的錢比本地水貨車行出車多,但最少可以知清楚係部乜野車. 由此經驗 ...


花既錢應該唔會比車行多,應該比車行少,如果你對比 28car 那個 3 分樓下既車,咁無計....

同分數,買 4 分車,一般多數比車行平 $10000 以上,不過我未試過,這些資料係某間代 BID 的公司說的。



複式洋房

積分: 106


15#
發表於 15-5-19 23:11 |只看該作者

回覆:想問下未出牌啲水貨車

另外有個做法,就係去返啲車的車會群組,買返啲師兄放的車, 因為較hit 的水貨車都係那幾個款, 水貨車返來後都要花些錢去做維修。


別墅

積分: 535


16#
發表於 15-10-18 02:33 |只看該作者
回覆 Kitty媽媽 的帖子

kitty 媽媽,可以pm資料給我嗎?thx^^


別墅

積分: 535


17#
發表於 15-10-18 02:35 |只看該作者
回覆 mrslili 的帖子

mrslili,可以pm資料給我嗎?thx^^


大宅

積分: 1878


18#
發表於 15-10-21 12:29 |只看該作者
mrslili 發表於 15-5-19 18:47
我剛買左架水貨sienta,未出牌,在車行買,所有费用都包,(除牌費)。車行比我先驗車,車ok才落訂。驗車1100 ...
麻煩你pm 我,thx


子爵府

積分: 14954


19#
發表於 15-10-21 13:10 |只看該作者

引用:回覆+mrslili+的帖子mrslili,可以pm資料給

原帖由 cutebb88 於 15-10-18 發表
回覆 mrslili 的帖子

mrslili,可以pm資料給我嗎?thx^^
比人推返上黎,佢地講係綠x , 不過建議你地睇多幾間自己再做下功課




子爵府

積分: 14954


20#
發表於 15-10-21 13:10 |只看該作者

引用:Quote:mrslili+發表於+15-5-19+18:47+我剛

原帖由 babehim 於 15-10-21 發表
麻煩你pm 我,thx
比人推返上黎,佢地講係綠x , 不過建議你地睇多幾間自己再做下功課




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo