爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 9244


1#
發表於 15-10-24 20:46 |只看該作者
今日車展睇左佢架kUGA, 想問下現有車主對此牌子既車有咩意見 ? 保養過後要出外維收, 零件易找嗎? 零件貴嗎? 會唔會易壞多維修? 因為廿幾萬買左回來後要後悔就激死了? 唔該各位...


別墅

積分: 610


2#
發表於 15-10-25 00:33 |只看該作者

回覆:請教揸 Ford 既車主

我都有想過換kuga, 但真係好小人揸這款車,有用家可share 下嗎?


男爵府

積分: 7761

畀面勳章


3#
發表於 15-10-29 10:21 |只看該作者

回覆:請教揸 Ford 既車主

車本身冇問題

代理係英之傑更加冇問題

二手價,承接力先大問題


男爵府

積分: 6435


4#
發表於 15-10-29 10:35 |只看該作者
rtktang 發表於 15-10-29 10:21
車本身冇問題

代理係英之傑更加冇問題
我都覺,如果自用幾年都ok既。如果要顧及二手價,咁就只可以考慮返日本車啦。


男爵府

積分: 7761

畀面勳章


5#
發表於 15-10-29 10:36 |只看該作者

引用:Quote:rtktang 發表於 15-10-29 10:21 車本

原帖由 tenkamuteki77 於 15-10-29 發表
我都覺,如果自用幾年都ok既。如果要顧及二手價,咁就只可以考慮返日本車啦。 ...
同埋坊間揾零件冇咁方便

不過宜家上網乜都可以訂返來


男爵府

積分: 6435


6#
發表於 15-10-29 10:40 |只看該作者
rtktang 發表於 15-10-29 10:36
同埋坊間揾零件冇咁方便

不過宜家上網乜都可以訂返來
講得好啱。如果覺得維修時可以接受可能要等parts返既情況,整體上架車都值得考慮既。


男爵府

積分: 9244


7#
發表於 15-10-30 00:07 |只看該作者
唔該晒各位...我每部車都會揸10年八載的.


男爵府

積分: 5325


8#
發表於 15-10-30 09:16 |只看該作者
未渣過

但FORD stand for Fixed Or Repaired Daily 都幾搞鬼


大宅

積分: 1037


9#
發表於 15-10-30 11:43 |只看該作者
架車賣幾錢?


大宅

積分: 3505


10#
發表於 15-10-30 11:56 |只看該作者

回覆:請教揸 Ford 既車主

Kuga都唔算好少人揸,不過個樣唔夠搶眼,見到都唔為意




珊瑚宮

積分: 109169

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


11#
發表於 15-10-30 18:57 |只看該作者
本帖最後由 20150618bb 於 15-10-30 18:58 編輯

睇外形ok,好像是26萬左右,重有自動尾蓋,可接受,引擎好像非常之好.


男爵府

積分: 6435


12#
發表於 15-10-30 19:04 |只看該作者

引用:未渣過但FORD stand for Fixed Or Repaire

原帖由 dick9394 於 15-10-30 發表
未渣過

但FORD stand for Fixed Or Repaired Daily 都幾搞鬼
聽過LOTUS有係乜?


大宅

積分: 1471


13#
發表於 15-11-2 11:03 |只看該作者
生產線在北美的車款真係唔好買。
美國工人好求其。


洋房

積分: 72


14#
發表於 15-11-23 20:40 |只看該作者

回覆:amber.h 的帖子

Kuga is made in Spain




大宅

積分: 2322


15#
發表於 15-11-23 23:37 |只看該作者
rtktang 發表於 15-10-29 10:36
同埋坊間揾零件冇咁方便

不過宜家上網乜都可以訂返來

我揸緊架Saab,真係英國訂零件嚟香港仲快過同平過同大昌行訂

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo