爸爸專區

跳至

首頁
12

尾頁
   1


複式洋房

積分: 163


1#
發表於 15-11-9 07:52 |只看該作者
新車落地,各位爸爸會唔會去做鍍膜?用開間車房七人車收$7500,合理嗎?




大宅

積分: 2937


2#
發表於 15-11-9 09:15 |只看該作者
合理.

同埋, 真心新車就做得過....


男爵府

積分: 5325


3#
發表於 15-11-9 11:24 |只看該作者

鍍膜幾個月 又做一次

做幾次夠全車返噴


複式洋房

積分: 163


4#
發表於 15-11-9 11:26 |只看該作者

回覆:dick9394 的帖子

每半年一次維護,每次三百多元





大宅

積分: 2322


5#
發表於 15-11-9 11:52 |只看該作者
睇吓用邊隻牌子既鍍膜啦~


珊瑚宮

積分: 109169

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


6#
發表於 15-11-9 13:48 |只看該作者
有的汽車用品賣一仟左右一套,自己做都可以嗎??有無朋友自己做左,又幾好交流下.


大宅

積分: 2322


7#
發表於 15-11-9 14:28 |只看該作者
回覆 20150618bb 的帖子

我買o左套CarPro CQuartz返o黎都未有時間搞啦~ 我見過佢做Demo,唔難呀
http://www.nicecar.hk/carpro-cquartz-mini-set.html
都要花時間做好個底,然後先上鍍膜,咁先靚仔既,我架車仲要補番D油先可以搞


大宅

積分: 1037


8#
發表於 15-11-9 16:02 |只看該作者
本帖最後由 bbqyou 於 15-11-11 09:19 編輯

最怕收你$7500, 用 D $350既鍍膜喳,

幫你打完個細蠟, 跟手噴D鍍膜水上去, 抺兩抺就叫做完........

新車唔洗推泥, 唔洗打螬蠟去漬/去花, 幾鬼好賺

新車自己DIY好過


禁止訪問

積分: 334


9#
發表於 15-11-9 22:29 |只看該作者

回覆:鍍膜做得過嗎?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 163


10#
發表於 15-11-10 08:07 |只看該作者

回覆:Ryu9394 的帖子

三千幾五人車?可pm聯絡電話嗎?




大宅

積分: 1707


11#
發表於 15-11-10 09:11 |只看該作者
新車收7千幾都幾貴, 3-4千都可接受

BTW, 新車落地唔代表d油完美, 好多交車前都係泊爛地, 所以都要推泥拋光


大宅

積分: 2769


12#
發表於 15-11-10 10:17 |只看該作者
MonsterGary 發表於 15-11-9 14:28
回覆 20150618bb 的帖子

我買o左套CarPro CQuartz返o黎都未有時間搞啦~ 我見過佢做Demo,唔難呀
呢類套裝成效其實可以好好的,

但自己做就真係要落心落力, 而且在過程中有太多影響成效的變數,

如做的地點, 溫度, 工具, 環境等,

所以有時花多D錢俾人做, 其實就係減低變數, 增加成效, 又省時省力,

有佢既價值.


水晶宮

積分: 73350


13#
發表於 15-11-10 13:31 |只看該作者

回覆:鍍膜做得過嗎?

我架新車有做鍍膜,我做日本隻 Real Glass, 我在代理取車時問佢有冇鍍膜做,佢話冇,叫我自己出去做 real glass, 比石仔彈冇咁應。洗車搵水一沖就ok,唔洗落清潔劑,效果滿意。

我去大公司做,$7千幾




大宅

積分: 1707


14#
發表於 15-11-10 14:45 |只看該作者
回覆 wcandtt 的帖子

比石仔彈冇咁應 << 咪傻啦, 比石仔彈到連本身層油都穿, 莫講話咁薄既鍍膜?
唔好咁易信廣告


水晶宮

積分: 73350


15#
發表於 15-11-10 15:25 |只看該作者

引用:回覆+wcandtt+的帖子比石仔彈冇咁應+<<+咪

原帖由 Skylinerr 於 15-11-10 發表
回覆 wcandtt 的帖子

比石仔彈冇咁應
咁就只係洗車容易左。




禁止訪問

積分: 334


16#
發表於 15-11-10 17:40 |只看該作者

引用:回覆 wcandtt 的帖子比石仔彈冇咁應 << 咪

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 935


17#
發表於 15-11-14 10:56 |只看該作者
回覆 sunnyq25 的帖子

Yes. Can try try DCC Pro shop. Very professional.


大宅

積分: 1037


18#
發表於 15-11-14 12:50 |只看該作者
Skylinerr 發表於 15-11-10 09:11
新車收7千幾都幾貴, 3-4千都可接受

BTW, 新車落地唔代表d油完美, 好多交車前都係泊爛地, 所以都要推泥拋光 ...
做得硬係要推泥拋光啦,

不過班車房仔, 車房佬見你係新車仲唔蛇王吞POP咩,

佢地會做先奇


複式洋房

積分: 145


19#
發表於 15-11-16 18:07 |只看該作者


大宅

積分: 1460


20#
發表於 15-11-16 20:43 |只看該作者
https://youtu.be/ZwE3qIErjqY

DIY

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo