爸爸專區

跳至

首頁

尾頁
   1


侯爵府

積分: 20236

2023年兔年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1#
發表於 15-11-21 02:01 |只看該作者
本帖最後由 Connielai 於 15-11-21 08:42 編輯

今日我老公原本停在標位, 咁走時揸架車CUT出去 (從右CUT左), 佢拎轉頭睇完無車來先CUT出去, 點知出左大半架車後回軚, 佢話都未比油行, 架車突然停左吾去, 睇下左手邊吾知邊度黎左架車, 跟住同果架"痴"住左, 對方度門貼住我地架車, 我地架車無乜點, 只係甩左小小油, 而對方就沙板曲左小小同汞把甩油。我老公話對方完全無响過安, 跟本吾知佢幾時攝埋黎, 隊左埋黎我地車頭位,咁我地扭出去時就HI左埋去。因為我老公回軚就只留意前面, 無圍意則邊會有架車。對方一落車就話要賠1萬幾千, 咁我老公話吾洗傾, 報警啦, 因為真係好濕碎, HI到都吾知道。黎到既吾係交通係普通軍裝, 無影相, 交換左電話睇下我地可否私了。 果條友開價3000, 我老公還2000, 後來佢話2500, 咁我老公話要考慮, 吾夠15分鐘再打黎話搵車房報左價, 要整4XXX, 可能副偈都有事, 咁我老公好嬲, XYZ問是否當我地水魚? 佢話當你水魚就吾止4XXX啦。我老公話咁CLAIM保險, 我地2年車, 買全保, 寧願益保險都吾益佢。佢又話咁3800, 3500, 3000....., 比你地嬲吾嬲? 呢D正人渣

而家佢去左差館報案, 要我地賠2600, 要賠比呢個人渣真係吾忿氣, 我地而家只想比2000, 睇佢要吾要, 佢架舊車, 應該10年, 4-5萬, 佢一定吾會整啦。我想問如果對方CLAIM我地保險, 佢要吾要比墊底費? 有無人知? 比你地會點?2600同2000都係相差幾百, 但對方擺明出黎揾食, 我地先吾想賠。
上圖係對方車, 下圖是我們車 :





伯爵府

積分: 16016


2#
發表於 15-11-21 05:52 |只看該作者
又沙板又泵巴,好似唔似 輕輕high 到喎?有冇影相擺上黎研究下。


瑪瑙宮

積分: 139326

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


3#
發表於 15-11-21 08:09 |只看該作者

回覆:架車CUT出去比人撞 (比較長)

叫佢claim你insurance, 會有公証行做野。不過會影響你NCB.


侯爵府

積分: 20236

2023年兔年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 15-11-21 08:44 |只看該作者
回覆 我愛Corina 的帖子

如果對方CLAIM我們保險, 佢要吾要比墊底費?


大宅

積分: 3505


5#
發表於 15-11-21 09:01 |只看該作者

回覆:Connielai 的帖子

如果法庭判係你不小心駕駛,咁對方嘅loading都係你嘅保險賠




別墅

積分: 537


6#
發表於 15-11-21 09:26 |只看該作者

回覆:架車CUT出去比人撞 (比較長)

你地claim 之前有無睇過自己既墊低費幾錢? 而且你claim 完會唔會無左ncb 先?




伯爵府

積分: 16545


7#
發表於 15-11-21 09:39 |只看該作者
回覆 Connielai 的帖子

樓主,你有冇車 cam, 有片就可以証明你當時車速,係唔係忽然扭架車出嚟,而對方係咪應該預早見到你架車。咁樣如果警方要落案, 係會睇証據,係有可能兩方面都告。總之邊個有cd就告邊個。我早個月同個 van 仔撞左,係我車頭撞佢車身,現場唔識揸車嘅 madam 話係我撞佢,但係一上到交通部,阿 sir 就好英明咁叫個 van 仔賠少少俾我當和解,因為個van 仔一上庭係一定俾人告 cd,咁佢係咁意賠左$500和解,好過上庭扣5分+罰$1000。我架車成塊沙板要換,整左2k 幾,佢就真係好抵。不過,我問過人,好多呢d 輕微碰撞都好難賠足,收到一千幾百已經好好了,當自己唔好彩囉!
小朋友放暑假比平日更忙!


別墅

積分: 940


8#
發表於 15-11-21 10:16 |只看該作者

回覆:Connielai 的帖子

對方直行同時,車身側身被撞,你哋錯晒。既然你哋只肯陪2千,你直接俾兩個選擇對方。1) 2,000 2)保險搞。不過交俾保險的話,你會好蝕!


侯爵府

積分: 20236

2023年兔年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


9#
發表於 15-11-21 10:38 |只看該作者
回覆 ashleychungli 的帖子

係對方claim我,吾係我去claim,所以吾知佢要吾要比墊底費,如果我自己claim就一定要啦


侯爵府

積分: 20236

2023年兔年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


10#
發表於 15-11-21 10:44 |只看該作者
回覆 yankees111007 的帖子

我地知吾賠比保險攪會蝕左明年ncd 4000,再可能扣多5分,但我老公為啖氣,吾想益d衰人。問過亞sir, 話直線車如果專登吾dup 撞埋黎都係佢啱,因為佢响直線,呢d就係遊戲規則


侯爵府

積分: 20236

2023年兔年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


11#
發表於 15-11-21 11:05 |只看該作者
回覆 heiheiada 的帖子

咁亞sir開500真係好少喎,而家係對方開我地2600。我們無cam,對方在亞sir面前話自己有裝,亞sir話有裝得喇,有証據,後來亞sir走左又話自己無開,無開吾得咩,比佢吹漲


大宅

積分: 3505


12#
發表於 15-11-21 12:15 |只看該作者

回覆:Connielai 的帖子

唔係你老公唔賠保險就會幫你俾咁簡單,保險一定會等到法庭判決先會賠錢。你老公現在為啖氣唔賠,到時上庭,法官問你老公認唔認罪,認就判不小心駕駛同扣分,唔認就打官司,到時啖氣仲難吞。點都係你蝕底,不如私了,二三千唔過份啦。




珊瑚宮

積分: 109169

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


13#
發表於 15-11-21 12:16 |只看該作者
2仟應該OK喇,心平氣和,甘同佢講喇,起呢個時候想得太多野,係解決唔到問題,當買個經驗喇,下次出車時唔係睇一個位.


子爵府

積分: 14954


14#
發表於 15-11-21 14:13 |只看該作者

回覆:Connielai 的帖子

2600私了吧,求財啫,唔係求氣




男爵府

積分: 7278


15#
發表於 15-11-21 14:46 |只看該作者

回覆:架車CUT出去比人撞 (比較長)

2000vs 2600

你計一計就知拗氣係冇用,係玩自己多




瑪瑙宮

積分: 139326

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


16#
發表於 15-11-21 15:15 |只看該作者

引用:回覆+我愛Corina+的帖子如果對方CLAIM我們

原帖由 Connielai 於 15-11-21 發表
回覆 我愛Corina 的帖子

如果對方CLAIM我們保險, 佢要吾要比墊底費?
我地比人撞過,我架車拎去原廠整,廠claim佢地,我地唔洗比錢架喎。




大宅

積分: 1844


17#
發表於 15-11-21 17:13 |只看該作者
yankees111007 發表於 15-11-21 10:16
對方直行同時,車身側身被撞,你哋錯晒。既然你哋只肯陪2千,你直接俾兩個選擇對方。1) 2,000 2)保險搞。不 ...

除非樓主你有晒前後cam証明自己出咗好耐先俾佢唔收制撞,否則主線車直行上庭贏九成,樓主老公死車cut出輸九成
無謂同份全保鬥氣


伯爵府

積分: 16545


18#
發表於 15-11-21 21:34 |只看該作者
Connielai 發表於 15-11-21 11:05
回覆 heiheiada 的帖子

咁亞sir開500真係好少喎,而家係對方開我地2600。我們無cam,對方在亞sir面前話自己 ...
我架係錢7,又好彩只係沙板爛晒,內臟損傷唔大,我同阿 sir 講預左收唔返錢,只睇警方告唔告佢。咁阿 sir 咪叫佢賠少少當結案囉。
對方有 cam, 但又唔肯交條片出嚟,証明佢本身有問題,咁你同阿 sir 講嘅時候就只需要講有利自己嘅嘢。

不過,樓主,真係唔好同自己鬥氣,如果落案,一搞就係大半年,又要請假上庭,都幾煩,你真係要諗吓有冇時間同佢玩囉!
小朋友放暑假比平日更忙!


禁止訪問

積分: 7557


19#
發表於 15-11-21 22:18 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3711


20#
發表於 15-11-21 23:54 |只看該作者

回覆:架車CUT出去比人撞 (比較長)

不用理會對方是否錢七,你錶位出車,除非有齊前後左右cam影到你出左好耐,對方仍不收制刻意撞過來,否則直線車sure win,雖然樓主老公覺得對方屈水,但無証無據,唯有硬食,就算屈你2600其實都收平左你。

今次樓主架車可能咁岩係盲點位所以見唔到對方,加了樓主老公可能一下冇為意望鏡,否則我唔覺得對方架車會咁「突然」出現到,就算係法拉利刻意咁好快衝著過來搏派彩,損毀程度又應該唔只咁少啊。樓主都係儘快擺平為妙。




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo