爸爸專區

跳至

首頁
12

尾頁
   1


別墅

積分: 708


1#
發表於 15-10-22 23:22 |只看該作者
想找架2003/2004....主要坐兩大人一小朋友(2歲3個月)
有冇爸爸想放呀?!
另外揸緊既可以分享下感覺嗎?謝謝!


複式洋房

積分: 185


2#
發表於 15-10-23 14:34 |只看該作者
HI
我上一架係2004年奶黃包, 呢架車勝在有趙門, 而且內籠算係闊, 1500CC都算得上係7人入門版,但係我建議你買0的年份新0的, 因為而家都應該開始有大大小小既問題LU


男爵府

積分: 6243


3#
發表於 15-10-23 16:27 |只看該作者
樓主想找架十幾年舊車? 係有特別原因定只係一心想平?


大宅

積分: 1707


4#
發表於 15-10-23 16:36 |只看該作者
貪平往往得不償失, 年份咁高分分鐘整多過揸


別墅

積分: 708


5#
發表於 15-10-23 21:30 |只看該作者

回覆:sienta 2003~2004

明白,多謝大家意見!
本人揸緊2001年既萬事得,只要做好保養根本吾太多野整!
所以就返預算找03~05既sienta!


伯爵府

積分: 16545


6#
發表於 15-10-24 16:25 |只看該作者
昨日經過陳列室,新車都係20萬。
小朋友放暑假比平日更忙!


男爵府

積分: 6243


7#
發表於 15-10-26 13:11 |只看該作者
回覆 AV1S 的帖子

但15年以前既sienta只有日本報銷后出口到香港的水貨車, 你重想點可以有好保養呢?
日本水貨車都已經係在冇做保養下行咗5-6年15-25萬km至來香港, 何況sienta要係報銷車至可以出口!
我都知保養keep得好架車可以行100萬km/廿幾30年, 我上架車係架corolla, 新車由1996年揸到2013年中都係因抄咗車至要換新車姐!


複式洋房

積分: 141


8#
發表於 15-10-26 14:18 |只看該作者

回覆:sienta 2003~2004

我而家都係諗緊出架03,04嘅sienta,不過有爸爸話開始浮現啲問題出黎,都要諗諗先




別墅

積分: 534


9#
發表於 15-10-26 17:39 |只看該作者

回覆:sienta 2003~2004

如果唔理新款個樣,會唔會考慮下呀
成十年車,好彩就行到冇問題,但有事真係有排搞喎


複式洋房

積分: 185


10#
發表於 15-10-27 15:15 |只看該作者
Hi , 等我補充下, 我上果架04年車, 揸左5年, 一路都冇乜野整,但上年年尾發現副計有事, 3個月要換一次偈油, 換左都成日死火,最驚果次係葵涌HIGHWAY連死3次火, 係咁俾0的貨櫃小.......所以我都怕怕, 直接換全新車....

真係要三思啊


男爵府

積分: 5325


11#
發表於 15-10-27 15:36 |只看該作者
sienta 幅偈 食偈油


別墅

積分: 588


12#
發表於 15-10-29 22:55 |只看該作者

回覆:dick9394 的帖子

咩年份食偈油?2005有嗎?


男爵府

積分: 6243


13#
發表於 15-10-30 15:08 |只看該作者
本帖最後由 HOSOH 於 15-10-30 15:08 編輯

回覆 kk24bb 的帖子

不分年份, 大部份都係因為在日本時冇做保養, 好多係因為幾年冇換偈油, 幅偈打晒柴要報銷至運來香港!


別墅

積分: 588


14#
發表於 15-10-30 15:22 |只看該作者

回覆:HOSOH 的帖子

甘如果05年制,07已到港,即係日本時間越小會越好嗎?


男爵府

積分: 9387


15#
發表於 15-11-1 21:52 |只看該作者

回覆:sienta 2003~2004

唔好一面倒,我架mobilio都係水貨,冇問題,十二年先行咗90,000,依家仍然好靚仔,睇你自己如何保養,只要定期去車房驗車,勤換油,相信一架車嘅壽命唔會只係10年




別墅

積分: 708


16#
發表於 15-11-3 17:40 |只看該作者

引用:唔好一面倒,我架mobilio都係水貨,冇問題

原帖由 windfreight 於 15-11-01 發表
唔好一面倒,我架mobilio都係水貨,冇問題,十二年先行咗90,000,依家仍然好靚仔,睇你自己如何保養,只要 ...



別墅

積分: 708


17#
發表於 15-11-3 19:31 |只看該作者

回覆:sienta 2003~2004

最終買左2005 G版!


男爵府

積分: 6243


18#
發表於 15-11-4 15:03 |只看該作者
回覆 windfreight 的帖子

Mobilio只係一般二手水貨, 不同于Sienta. Sienta係日本政府補助開發的"褔止車", 只限國民個人買及用, 只有在報銷後至會出口.


大宅

積分: 2557


19#
發表於 15-11-4 21:57 |只看該作者

回覆:HOSOH 的帖子

福祉車日文解作傷殘人士車輛。


子爵府

積分: 14954


20#
發表於 15-11-4 23:06 |只看該作者

引用:福祉車日文解作傷殘人士車輛。

原帖由 oyasumi2002 於 15-11-04 發表
福祉車日文解作傷殘人士車輛。





首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo