立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
民房
積分: 12
大宅
積分: 1037
珊瑚宮
積分: 109169
積分: 2322
fbbcar 發表於 15-11-16 10:32 但做鍍膜前唔應該上蠟喎.... 你果隻係咪結晶鍍膜黎嫁?
複式洋房
積分: 154
積分: 145
積分: 3963
李氏力場 發表於 15-11-16 15:40 淘寶買左, 未做..
MonsterGary 發表於 15-11-16 13:09 結晶果D鍍膜上之前要用酒精抹晒上面既蠟,唔係就上唔到啦 所以應該洗完車之後,推泥膠-> 粗蠟 (如果唔花可 ...
積分: 3505
原帖由 bbqyou 於 15-11-17 發表 另外我見到二手車場D車好"拎, 好反光", 知唔知佢地噴左D乜上去?
積分: 1707
bbqyou 發表於 15-11-17 10:05 我自己用美光, 打黎打去都無二手車場個D咁正, 唔知係咪架車既問題
子爵府
積分: 10009
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy