爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2433


1#
發表於 15-11-17 13:59 |只看該作者
請教,部車剛換了偈油及後面一對避震機,現發覺停車D波時有微震,N波就無震,是否洗蝴蝶掩或換火嘴會有幫助呢?


男爵府

積分: 5325


2#
發表於 15-11-17 14:49 |只看該作者
轉數低唔低?


珊瑚宮

積分: 109169

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


3#
發表於 15-11-17 16:07 |只看該作者
你換左個的野唔會影響,會唔會要換波箱油,如果換波箱油要搵番隻原廠油會好的,豐田料好容易搵.


禁止訪問

積分: 2936


4#
發表於 15-11-17 16:22 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3606


5#
發表於 15-11-17 23:23 |只看該作者
偈躉膠 (ENGINE MOUNT)


大宅

積分: 2769


6#
發表於 15-11-18 09:12 |只看該作者
D波微震實屬正常, 但你咁講得似乎有不尋常的情況,

要睇正如上述師兄所講, 停車轉數高唔高, 一般理想應係1字上下少少咁.


大宅

積分: 2433


7#
發表於 15-11-18 15:11 |只看該作者
停車轉數在800-900之間。昨天洗了天峰,感覺好了點,車也爽了點。多謝各位師兄。感覺未到要換偈躉膠的情況,但同波箱油有關?

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo