爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   0


民房

積分: 21


1#
發表於 15-11-4 20:51 |只看該作者
請問有冇好醫生或診所介紹做激光割包皮手術?同時, 價錢多少?若可以的話send私人訊息比我。拜託!


大宅

積分: 1037


2#
發表於 15-11-5 08:57 |只看該作者
我建議做激光, 雖然貴幾千蚊, 不過煩少好多野
小兒暑假做左開刀, 跟手個月成日發炎, 又怕又擔心,
差0的同個醫生開大片......


別墅

積分: 534


3#
發表於 15-11-5 09:47 |只看該作者
如果係小朋友, 除非皮太長, 否則唔使做, 唔好人做就追住做
當細路大左陰莖充血時龜頭都被包皮包住先有需要
如果怕太長會DIRTY 發炎, 可多加清潔就得

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo