爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 549


1#
發表於 15-11-8 22:22 |只看該作者
有無爸爸媽媽試過,感覺如何?

自己試過車,車架實淨,有趟門(非電趟)大天窗,6氣袋,第三排都仲勉強可坐(我身高1.78米),慳油(預計$1/km),1500cc有150匹,香港夠力夠用,車箱隔音好,音響系統不錯

有興趣/試過車既一齊討論下




男爵府

積分: 5325


2#
發表於 15-11-9 11:22 |只看該作者
有埋電趟就完美


珊瑚宮

積分: 109169

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


3#
發表於 15-11-9 13:55 |只看該作者
1500CC,座位7人當坐滿,怕唔多夠力...


瑪瑙宮

積分: 139326

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


4#
發表於 15-11-10 01:14 |只看該作者

回覆:Ford Grand C-Max

我對小朋友我8歲同5歲,坐後排都投訴



大宅

積分: 1205


5#
發表於 15-11-10 02:42 |只看該作者
20150618bb 發表於 15-11-9 13:55
1500CC,座位7人當坐滿,怕唔多夠力...

呢架係 1500cc 但有 turbo, 會好力好多


子爵府

積分: 14954


6#
發表於 15-11-10 07:26 |只看該作者

引用:1500CC,座位7人當坐滿,怕唔多夠力...

原帖由 20150618bb 於 15-11-09 發表
1500CC,座位7人當坐滿,怕唔多夠力...
如果經常坐七個人,就唔考慮1500cc啦




男爵府

積分: 5325


7#
發表於 15-11-10 09:17 |只看該作者
話說 Honda stepwgn 都 1500cc+turbo 坐7個


別墅

積分: 549


8#
發表於 15-11-10 09:24 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+20150618bb+於+15-11-09+發表

原帖由 werty 於 15-11-10 發表
如果經常坐七個人,就唔考慮1500cc啦





男爵府

積分: 6521


9#
發表於 15-11-10 10:53 |只看該作者
檔5人車用還可以, 如果有小朋友又要坐埋後排, 尾倉完全冇位放野, 有BB車要攬住佢


別墅

積分: 549


10#
發表於 15-11-10 12:27 |只看該作者

引用:檔5人車用還可以,+如果有小朋友又要坐埋後

原帖由 Streetboy 於 15-11-10 發表
檔5人車用還可以, 如果有小朋友又要坐埋後排, 尾倉完全冇位放野, 有BB車要攬住佢 ...
我正正就當5人車用,必要時有多兩個位可以坐7個
BTW,當6個啱啲,中排中間多數收起




珊瑚宮

積分: 109169

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


11#
發表於 15-11-10 14:18 |只看該作者
vincentkhm 發表於 15-11-10 02:42
呢架係 1500cc 但有 turbo, 會好力好多
只係150匹,如果比我選擇要2000CC自然吸氣,大家都係150匹會比較好力的.


別墅

積分: 549


12#
發表於 15-11-10 17:30 |只看該作者

回覆:20150618bb 的帖子

2000NA,牌費貴1級




大宅

積分: 1844


13#
發表於 15-11-10 20:17 |只看該作者
20150618bb 發表於 15-11-10 14:18
只係150匹,如果比我選擇要2000CC自然吸氣,大家都係150匹會比較好力的.

1500turbo比2000NA更好力,扭力發力更早,日常用亦比2000Na慳油


珊瑚宮

積分: 109169

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


14#
發表於 15-11-11 11:57 |只看該作者
甘我都無用過1500CC車,如果長期高速=大油相2000CC .NA,除牌費外,油錢都唔平,TURBO車保險同保養相信唔會平NA車.


男爵府

積分: 5325


15#
發表於 15-11-11 14:34 |只看該作者
20150618bb 發表於 15-11-11 11:57
甘我都無用過1500CC車,如果長期高速=大油相2000CC .NA,除牌費外,油錢都唔平,TURBO車保險同保養相信唔會平NA ...
無用過但知 2000cc NA 比 1500c turbo 好力 .........................
家下d 家庭車好多都行turbo ,你估仲係 d 199x幾 supra 呀 wrx 個d咩,低壓turbo 黎者。
保險唔會出架sunny 呀 freed 呀 都貴下話。
保養 架架車都要架啦



大宅

積分: 1205


16#
發表於 15-11-11 18:13 |只看該作者
本帖最後由 vincentkhm 於 15-11-11 18:14 編輯
20150618bb 發表於 15-11-10 14:18
只係150匹,如果比我選擇要2000CC自然吸氣,大家都係150匹會比較好力的.

要睇埋扭力, turbo 車通常扭力都比同匹數既 NA 車為高, 而且低轉時已經有最大扭力, 所以揸起上來 turbo 車一定好力啲


珊瑚宮

積分: 109169

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


17#
發表於 15-11-12 12:07 |只看該作者
vincentkhm 發表於 15-11-11 18:13
要睇埋扭力, turbo 車通常扭力都比同匹數既 NA 車為高, 而且低轉時已經有最大扭力, 所以揸起上來 turbo 車 ...
hi...我都係用緊2仟TURBO車起就起得快,但是到一定情況佢就落回同NA車比,香港的路可能合TURBO起得快路短.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo