爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   1


水晶宮

積分: 50254


1#
發表於 15-11-10 21:56 |只看該作者
之前用中銀,啲人跟野麻麻地! 近日見到tv呢間廣告,想知有無人用過,ok嗎?


若沒有忙碌, 你便不會懂得善用閒暇; 沒有痛苦, 便不會明白快樂的得來不易; 沒有失去, 我們更不會懂得珍惜--是苦是甜也好, 是時間太多或太少也好, 最重要的, 還是請不要浪費你的人生! (純粹分享 ^0^)


大宅

積分: 2179


2#
發表於 15-11-11 14:11 |只看該作者
用緊,ok 吖,夠平!
但無claim過!


子爵府

積分: 14954


3#
發表於 15-11-11 21:04 |只看該作者

引用:之前用中銀,啲人跟野麻麻地!+近日見到tv呢

原帖由 CINDYC 於 15-11-10 發表
之前用中銀,啲人跟野麻麻地! 近日見到tv呢間廣告,想知有無人用過,ok嗎?

...
其實買車保要人跟啲乜




水晶宮

積分: 50254


4#
發表於 15-11-11 21:06 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 CINDYC 於 15-11-10 發表之前

原帖由 werty 於 15-11-11 發表
其實買車保要人跟啲乜
你有俾人撞過架車嗎?



若沒有忙碌, 你便不會懂得善用閒暇; 沒有痛苦, 便不會明白快樂的得來不易; 沒有失去, 我們更不會懂得珍惜--是苦是甜也好, 是時間太多或太少也好, 最重要的, 還是請不要浪費你的人生! (純粹分享 ^0^)


子爵府

積分: 14954


5#
發表於 15-11-11 21:18 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+werty+於+15-11-11+發表其實

原帖由 CINDYC 於 15-11-11 發表
你有俾人撞過架車嗎?
咁你應該講清楚,係理賠跟得唔好,而唔係丢一句跟得麻麻。

我可以講無乜邊間理賠做得另人心滿意足。你買全保無計,三保就明顯出份保險滿足法例要求。人人都想平,ncb多,有優惠,又賠得快跟得足,真係無咁大隻🐸隨街跳。




水晶宮

積分: 50254


6#
發表於 15-11-11 21:40 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 CINDYC 於 15-11-11 發表你有

原帖由 werty 於 15-11-11 發表
咁你應該講清楚,係理賠跟得唔好,而唔係丢一句跟得麻麻。

我可以講無乜邊間理賠做得另人心滿意足。你買全 ...
買中銀比較保費唔係平,無攞著數,賠償都係呢份保單嘅其中一部分,確實跟得差!


若沒有忙碌, 你便不會懂得善用閒暇; 沒有痛苦, 便不會明白快樂的得來不易; 沒有失去, 我們更不會懂得珍惜--是苦是甜也好, 是時間太多或太少也好, 最重要的, 還是請不要浪費你的人生! (純粹分享 ^0^)


水晶宮

積分: 50254


7#
發表於 15-11-11 21:41 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 CINDYC 於 15-11-11 發表你有

原帖由 werty 於 15-11-11 發表
咁你應該講清楚,係理賠跟得唔好,而唔係丢一句跟得麻麻。

我可以講無乜邊間理賠做得另人心滿意足。你買全 ...
我份係全保。


若沒有忙碌, 你便不會懂得善用閒暇; 沒有痛苦, 便不會明白快樂的得來不易; 沒有失去, 我們更不會懂得珍惜--是苦是甜也好, 是時間太多或太少也好, 最重要的, 還是請不要浪費你的人生! (純粹分享 ^0^)


水晶宮

積分: 50254


8#
發表於 15-11-11 21:43 |只看該作者

回覆:CINDYC 的帖子

如果保費唔係平,有事跟唔到野,使咩幫佢買!


若沒有忙碌, 你便不會懂得善用閒暇; 沒有痛苦, 便不會明白快樂的得來不易; 沒有失去, 我們更不會懂得珍惜--是苦是甜也好, 是時間太多或太少也好, 最重要的, 還是請不要浪費你的人生! (純粹分享 ^0^)


大宅

積分: 3776


9#
發表於 15-11-13 17:19 |只看該作者
中銀都OK,好多年前CLAIM過,佢出公証行對方(停車場公司),一路都是中銀跟,要求我賠20K,最後CLAIM 3K. 我當然沒有NCB,下一年保險費都是加好少


水晶宮

積分: 50254


10#
發表於 15-11-13 17:57 |只看該作者

引用:中銀都OK,好多年前CLAIM過,佢出公証行對方(

原帖由 晉燁爸爸 於 15-11-13 發表
中銀都OK,好多年前CLAIM過,佢出公証行對方(停車場公司),一路都是中銀跟,要求我賠20K,最後CLAIM 3K. 我當然 ...
我唔好彩,跟嗰位先生舊年12月尾俾人撞,全程都係我隔一段時間打去問佢又睇一睇,留言電郵全部唔覆,要打去總機講出搵佢唔到先覆! 3個月前政府已經判對方不小心駕駛,叫那位先生跟進,早兩日打去問,佢直認交咗資料俾對家之後無跟進過,救命!! 車都賣咗,都唔知幾時先claim番啲墊底費等!


若沒有忙碌, 你便不會懂得善用閒暇; 沒有痛苦, 便不會明白快樂的得來不易; 沒有失去, 我們更不會懂得珍惜--是苦是甜也好, 是時間太多或太少也好, 最重要的, 還是請不要浪費你的人生! (純粹分享 ^0^)

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo