爸爸專區

跳至

首頁
12

尾頁
   0


子爵府

積分: 14954


1#
發表於 15-8-30 08:15 |只看該作者
新手想問下,調較完氣壓之後打入去,打到幾時叫做夠呀?




大宅

積分: 3017


2#
發表於 15-8-30 09:12 |只看該作者

引用:新手想問下,調較完氣壓之後打入去,打到幾

原帖由 werty 於 15-08-30 發表
新手想問下,調較完氣壓之後打入去,打到幾時叫做夠呀?
聽到有叮叮聲。




大宅

積分: 4510


3#
發表於 15-8-30 09:26 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 werty 於 15-08-30 發表新手

原帖由 assado 於 15-08-30 發表
聽到有叮叮聲。
舊式的是相反,叮叮聲代表入緊氣,打夠後叮叮聲就停。


子爵府

積分: 14954


4#
發表於 15-8-30 11:24 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+assado+於+15-08-30+發表聽到

原帖由 pcy307 於 15-08-30 發表
舊式的是相反,叮叮聲代表入緊氣,打夠後叮叮聲就停。
唔該晒你





子爵府

積分: 14954


5#
發表於 15-8-30 11:24 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+werty+於+15-08-30+發表新手

原帖由 assado 於 15-08-30 發表
聽到有叮叮聲。
唔該晒你




子爵府

積分: 14954


6#
發表於 15-9-5 09:51 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+werty+於+15-08-30+發表新手

原帖由 assado 於 15-08-30 發表
聽到有叮叮聲。
我去加得慢打,左邊教嗰隻,打完有無叮叮聲㗎唔該。




子爵府

積分: 14954


7#
發表於 15-9-5 09:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+assado+於+15-08-30+發表聽到

原帖由 werty 於 15-09-05 發表
我去加得慢打,左邊教嗰隻,打完有無叮叮聲㗎唔該。
係右邊教。




伯爵府

積分: 16018


8#
發表於 15-9-5 09:59 |只看該作者
回覆 werty 的帖子

你有無較到個打入胎氣既氣壓度數先丫?


王國長老

積分: 13013

好媽媽勳章 王國長老


9#
發表於 15-9-5 10:02 |只看該作者

引用:回覆+werty+的帖子你有無較到個打入胎氣既

原帖由 sf013hk 於 15-09-05 發表
回覆 werty 的帖子

你有無較到個打入胎氣既氣壓度數先丫?
求教,點先叫要打胎氣?我架jazz會經常行高速路段?同埋點知應承打幾多?謝



個性固執,熱情(愛結交朋友),愛和平(不喜爭執),頭腦靈活,做事欠勇氣及信心(所以較容易放棄機會),要學習加強主動性喺做事方面、加強表達力及疑心(易相信別人)。


別墅

積分: 651


10#
發表於 15-9-5 10:15 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sf013hk+於+15-09-05+發表回

原帖由 doryee 於 15-09-05 發表
求教,點先叫要打胎氣?我架jazz會經常行高速路段?同埋點知應承打幾多?謝



...
司機門個喥有寫,近司機位右邊!



點評

doryee  Thx  發表於 15-9-5 11:52


伯爵府

積分: 16018


11#
發表於 15-9-5 10:27 |只看該作者
回覆 doryee 的帖子

打開司機位車門,你會見到車身內側有張貼紙,個到你會睇到你架車要是 set 既打氣度數。跟住佢 set 好個泵度數就得了。如果仲唔明就入油時搵油站職員幫手。一般如果唔忙都會樂於幫手。

點評

doryee  Thx  發表於 15-9-5 11:52


別墅

積分: 651


12#
發表於 15-9-5 12:39 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+doryee+於+15-09-05+發表求教

原帖由 WaleiBaBa 於 15-09-05 發表
司機門個喥有寫,近司機位右邊!
打多一兩磅氣就慳油啲...但會\"登\"啲
打少一兩磅氣就會用多少少油...但會無咁登...



點評

doryee  明白  發表於 15-9-5 14:13


王國長老

積分: 13013

好媽媽勳章 王國長老


13#
發表於 15-9-5 14:14 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+WaleiBaBa+於+15-09-05+發表

原帖由 WaleiBaBa 於 15-09-05 發表
打多一兩磅氣就慳油啲...但會"登"啲
打少一兩磅氣就會用多少少油...但會無咁登...



...
咁其實幾耐要打一次呢?



個性固執,熱情(愛結交朋友),愛和平(不喜爭執),頭腦靈活,做事欠勇氣及信心(所以較容易放棄機會),要學習加強主動性喺做事方面、加強表達力及疑心(易相信別人)。


子爵府

積分: 14954


14#
發表於 15-9-5 14:39 |只看該作者

引用:回覆+werty+的帖子你有無較到個打入胎氣既

原帖由 sf013hk 於 15-09-05 發表
回覆 werty 的帖子

你有無較到個打入胎氣既氣壓度數先丫?
有呀。34!




別墅

積分: 651


15#
發表於 15-9-5 14:45 |只看該作者

回覆:werty 的帖子

基本上一個月啦...睇你勤唔勤力囉...得唔得閒咁




伯爵府

積分: 16018


16#
發表於 15-9-5 14:53 |只看該作者
回覆 werty 的帖子

可能你架車根本夠氣壓。
如果你唔肯定,一個最易方法就係打氣之前,你先按住粒的,放一部份胎氣,直到你見到到唉開如變淋,即胎底部分開有小小扁下來。跟住你就再打番(你講你架車係 34 psi) 氣。一路打到你條胎企番起身同叮叮聲停為止。


子爵府

積分: 14954


17#
發表於 15-9-5 15:35 |只看該作者

引用:回覆+werty+的帖子可能你架車根本夠氣壓。

原帖由 sf013hk 於 15-09-05 發表
回覆 werty 的帖子

可能你架車根本夠氣壓。
Thx




大宅

積分: 3505


18#
發表於 15-9-5 17:29 |只看該作者

回覆:係油站打胎汽

中石油油站用電子泵,易用好多。插頭插入車軚已經顯示到原來軚壓。打氣到設定嘅氣壓就自動停止。




王國長老

積分: 13013

好媽媽勳章 王國長老


19#
發表於 15-9-5 22:10 |只看該作者

引用:中石油油站用電子泵,易用好多。插頭插入車

原帖由 kennyklt 於 15-09-05 發表
中石油油站用電子泵,易用好多。插頭插入車軚已經顯示到原來軚壓。打氣到設定嘅氣壓就自動停止。



...
但我公司卡唔係呢間,可唔可以白撞入去打汽架?



個性固執,熱情(愛結交朋友),愛和平(不喜爭執),頭腦靈活,做事欠勇氣及信心(所以較容易放棄機會),要學習加強主動性喺做事方面、加強表達力及疑心(易相信別人)。


大宅

積分: 3505


20#
發表於 15-9-5 22:40 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+kennyklt+於+15-09-05+發表中

原帖由 doryee 於 15-09-05 發表
但我公司卡唔係呢間,可唔可以白撞入去打汽架?
同油站職員講聲,冇問題



點評

doryee  Thx  發表於 15-9-5 22:57

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo