爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   0


子爵府

積分: 11304


1#
發表於 15-10-29 21:51 |只看該作者
看左幾部唔啱...,仲覺得D賣家....,你們有沒有同感?




子爵府

積分: 11304


2#
發表於 15-10-29 21:54 |只看該作者

回覆:luilui007 的帖子

之前仲...有部賣家果部車的牌費過左期仲夠膽摌出黎,真大膽,千奇百怪,眼界大開




禁止訪問

積分: 758


3#
發表於 15-10-30 00:48 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2322


4#
發表於 15-10-30 08:25 |只看該作者
有D會車行sales扮私人,
有D私人既雞蛋挑骨頭,
人生百態都有得睇啦


男爵府

積分: 5325


5#
發表於 15-10-30 09:14 |只看該作者
有d 買家都 ..................,你地有無同感?


子爵府

積分: 11304


6#
發表於 15-10-30 09:21 |只看該作者

回覆:dick9394 的帖子

買家有什麼問題? 願聞其詳

我反而想請教下,無續牌又賣架車比人,你又點睇




大宅

積分: 1707


7#
發表於 15-10-30 10:44 |只看該作者
看左幾部唔啱...,仲覺得D賣家....,你們有沒有同感? <<原來火星都有2xcar?


子爵府

積分: 11304


8#
發表於 15-10-30 10:55 |只看該作者

回覆:Skylinerr 的帖子

咁又係! 生活係地球要呃人先搵食,去火星都唔錯,否則好難搵到食,咁唔怪得!




大宅

積分: 1707


9#
發表於 15-10-30 11:16 |只看該作者
我讀得書少唔識火星文, 請教一下"仲覺得D賣家...."係點解?


子爵府

積分: 11304


10#
發表於 15-10-30 11:25 |只看該作者

回覆:Skylinerr 的帖子

火星人何來識解讀?




大宅

積分: 1037


11#
發表於 15-10-30 11:37 |只看該作者
仲有D賣家......

自己估啦, ...... 乜都要劃出腸咩.....


禁止訪問

積分: 984


12#
發表於 15-10-30 17:10 |只看該作者

回覆:最近想買部2手...去左某2Xcar....

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珊瑚宮

積分: 109169

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


13#
發表於 15-10-30 18:53 |只看該作者
其實好難有車主自己賣,因真係好浪費時間,直接去車場睇睇,可能有好野呢.


大宅

積分: 4557


14#
發表於 15-10-31 02:34 |只看該作者
luilui007 發表於 15-10-29 21:54
之前仲...有部賣家果部車的牌費過左期仲夠膽摌出黎,真大膽,千奇百怪,眼界大開



...
我遇過車行扮私放, 睇親下下都叫你有興趣嘅不如落住小小訂金hold住先. 試過睇過一架佢講緊所謂嘅小小訂金都已經係$5000, 仲要架車已經冇晒牌費出唔到街, 所謂試車都係喺佢樓下個車場試. 車都冇得試真仲要一睇就叫落訂, 話好多人打嚟約睇車, 有誠意嘅大家唔好嘥時間當hold住先. 我真係睬佢都有味, 老死都話要考慮下先.


子爵府

積分: 11304


15#
發表於 15-10-31 06:27 |只看該作者

回覆:koyuki_zoie 的帖子

這是其中一個例子,內容簡直一樣




大宅

積分: 4772


16#
發表於 15-10-31 12:10 |只看該作者
一DD, 有D真係私放...講真公眾平台又唔使錢, 實有好有唔好


大宅

積分: 2769


17#
發表於 15-10-31 15:26 |只看該作者
我覺得有心搵私讓就要預時間你網上搵, 實地試.

正如你話, 扮私讓既好易睇得出的, 咁咪願者上釣, 唔願者走人, 無謂浪費大家時間.

再者, 就算真係私讓既都又要check車仔細, check真又未必岩, 講到尾都係時間. 而你付出的同時, 人地都係付出而已.

樓主, 希望你可以係二手市場上早日上車吧!


子爵府

積分: 11304


18#
發表於 15-10-31 15:31 |只看該作者

回覆:guatma 的帖子

Anyway, thanks for your suggest




大宅

積分: 1037


19#
發表於 15-11-2 17:51 |只看該作者
2XCAR 其實好多係假盤,
打去問根本無呢架車,
或者上年巳經賣左,
唔知係網站本身要維持龐大資料吸引客人定係其他原因,
我覺得比例佔一半,

另外, 我自己4架車都係網上賣出, 都唔可以話無私放,
車行佬或私放其實好易分, 同佢吹兩句都知啦

最後, 私人放售唔一定好質素, 有時議價空間仲少呀


男爵府

積分: 5850


20#
發表於 15-11-3 16:40 |只看該作者

回覆:最近想買部2手...去左某2Xcar....

我有2個朋友都係自己係2xcar放賣,佢地好好彩,即日放即日賣出……5係車行扮,系真買家。真係同撞彩一樣,要靠自己篩選


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo