爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   0


民房

積分: 20


1#
發表於 15-11-1 18:16 |只看該作者
真的很怕傢俱做得不好,造出來在家中要日對晚對嫁麻。

所以,要求的是有交帶和手工好。價錢公道便可。我明白一分錢一分貨。


P.S. : 今次先主力做睡房。


感謝各位大大!!


子爵府

積分: 10864


2#
發表於 15-11-1 23:15 |只看該作者

引用:真的很怕傢俱做得不好,造出來在家中要日對

原帖由 Litsum 於 15-11-01 發表
真的很怕傢俱做得不好,造出來在家中要日對晚對嫁麻。

所以,要求的是有交帶和手工好。價錢公道便可。我明 ...
你要邊.區?


民房

積分: 20


3#
發表於 15-11-2 22:21 |只看該作者
回覆 sinchiming 的帖子

黃大仙區,謝謝
不過,我想請教一下,應該區區都會做嗎?


大宅

積分: 1064


4#
發表於 15-11-3 10:38 |只看該作者
i have one, i ordered TV closest and bed from them.
Not the cheapest, but quality is quite good.


子爵府

積分: 10864


5#
發表於 15-11-3 10:43 |只看該作者

引用:回覆 sinchiming 的帖子黃大仙區,謝謝不過

原帖由 Litsum 於 15-11-02 發表
回覆 sinchiming 的帖子

黃大仙區,謝謝
區區都會做、只系睇做得好吾好

點評

charlieau    發表於 15-11-3 13:47

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo