爸爸專區

跳至

首頁

尾頁
   1


別墅

積分: 582


1#
發表於 15-9-28 10:14 |只看該作者

short trip 去五日, 泊低架車在香港機場低唔低?
泊2號定4號?

thx


複式洋房

積分: 221


2#
發表於 15-9-28 12:34 |只看該作者

回覆:short trip 去五日, 泊低架車在香港機場低唔低? 泊2號定4號? thx

二或四號,頭三日300,之後每日90




伯爵府

積分: 16551


3#
發表於 15-9-28 14:07 |只看該作者
Call 的士最抵,一程約兩佰幾。
小朋友放暑假比平日更忙!


子爵府

積分: 10632


4#
發表於 15-9-28 23:09 |只看該作者
4號成日冇位泊過夜,否則要計時鈡,2號行好遠如果terminal 1 check in, 所以試過都係坐的士。


男爵府

積分: 7017


5#
發表於 15-9-29 09:09 |只看該作者
taxi


複式洋房

積分: 477


6#
發表於 15-9-29 09:14 |只看該作者

回覆:short trip 去五日, 泊低架車在香港機場低唔低? 泊2號定4號? thx

Uber




大宅

積分: 2664


7#
發表於 15-9-29 11:44 |只看該作者

回覆:short trip 去五日, 泊低架車在香港機場低唔低

一家大細,都係自己揸車方便,四號露天多蚊有位


禁止訪問

積分: 10968


8#
發表於 15-9-29 11:48 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6243


9#
發表於 15-9-29 11:58 |只看該作者
回覆 tst1800 的帖子

多謝指點! 唔鬼之得我次次泊完都比想像中平咗d喇!

原來係最初 72H $300
之後 24H $90
不足 $90 就計返時租

佢就寫首3日 $300
之後每日 $90
不足一日作一日計


禁止訪問

積分: 10968


10#
發表於 15-9-29 18:12 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 19487


11#
發表於 15-9-30 10:33 |只看該作者
traveller632 發表於 15-9-29 11:44
一家大細,都係自己揸車方便,四號露天多蚊有位
去時係好爽,返來的倦死,完全唔想揸


男爵府

積分: 7278


12#
發表於 15-9-30 10:46 |只看該作者

回覆:short trip 去五日, 泊低架車在香港機場低唔低? 泊2號定4號? thx

因為多數早機去晚機返,我估未來幾年外遊都會揸車。

理由只有一個:我車有carseat, 的士/uber冇

除非唔係晚機返或者小朋友再大啲啦




大宅

積分: 2664


13#
發表於 15-9-30 10:54 |只看該作者

引用:Quote:traveller632 發表於 15-9-29 11:44

原帖由 circleda 於 15-09-30 發表
去時係好爽,返來的倦死,完全唔想揸
係既,返來係好累,但有小朋友都累同會車上瞓覺,做老豆,累都要揸!冇計

點評

HOSOH    發表於 15-9-30 11:52


大宅

積分: 2529


14#
發表於 15-9-30 13:11 |只看該作者

回覆:traveller632 的帖子

多數都泊4號露天區,用信用卡入閘。而家去旅行如果話唔揸車去,我老婆同個囡都扁哂咀。


大宅

積分: 1989


15#
發表於 15-10-1 11:04 |只看該作者

回覆:short trip 去五日, 泊低架車在香港機場低唔低? 泊2號定4號? thx

請問2號車場是不是露天?




大宅

積分: 1037


16#
發表於 15-10-3 09:22 |只看該作者
其實泊機場係貴過CALL 的士....

不過又要睇下你多唔多行李, 幾多人去啦......

好似小弟咁, 兩大兩小, 三個大喼, 一個細喼, 一件BB手推車,

的士根本放唔哂, 依家又無UBER, 根本唔洗諗.....楂車係必然之選

另外, 回程時又倦, 行李又多又重, 最死又要等車,

唔想搬來搬去咁辛苦, 楂車係正好多既


複式洋房

積分: 229


17#
發表於 15-10-3 13:02 |只看該作者

回覆:short trip 去五日, 泊低架車在香港機場低唔低

的士來回最抵。


男爵府

積分: 5649


18#
發表於 15-10-4 13:46 |只看該作者
其實將架車泊在外面,即機場的停車場數天,自己又不在港,會不會有點不安全之感?
您, 是我一個遙遠的夢~~~


大宅

積分: 1037


19#
發表於 15-10-8 10:04 |只看該作者
安全,
不過預左要暴曬幾日


水晶宮

積分: 56956


20#
發表於 15-10-8 10:22 |只看該作者
暴曬幾日, 的確幾傷, 我之前曬到一些膠制裝飾品都溶了, 因為一年都去幾次, 所以買了件 半截隔熱車衣, 效果不錯. 見場內不少車都係有用.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo