網購天地

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 8768


1#
發表於 20-11-18 11:54 |只看該作者
我用 香港集運, 星期一上午 已申請 集運到港, 但現在 星期三仍未處理,
請問, 雙11 係未 會明咁慢 ? 定係漏單 ?

謝謝 !!


男爵府

積分: 5207


2#
發表於 20-11-18 12:42 |只看該作者
本帖最後由 阿花花 於 20-11-18 12:49 編輯
louisaleunglyl 發表於 20-11-18 11:54
我用 香港集運, 星期一上午 已申請 集運到港, 但現在 星期三仍未處理,
請問, 雙11 係未 會明咁慢 ? 定係漏 ...

雙11多人買野, 間野人手唔夠, 好難快 ....



可以睇下佢飛 Book d 留言 , 另外點解唔問客服?



民房

積分: 30


3#
發表於 20-11-18 13:26 |只看該作者
之前試過,兩日都冇通知,我直接找自提點,發現原來到港果日已經到左自提點


男爵府

積分: 8768


4#
發表於 20-11-18 15:19 |只看該作者
已問了, 只說 : 盡快處理
但依家, 仍然在 集運倉未發貨, 唔知仲要等 幾多天...
阿花花 發表於 20-11-18 12:42
雙11多人買野, 間野人手唔夠, 好難快 ....




男爵府

積分: 5207


5#
發表於 20-11-18 18:12 |只看該作者
louisaleunglyl 發表於 20-11-18 15:19
已問了, 只說 : 盡快處理
但依家, 仍然在 集運倉未發貨, 唔知仲要等 幾多天...


平多人用唔夠人手, 一係用間貴貴少人用, 好似樓上咁講, 問下自提點穩陣...




男爵府

積分: 8768


6#
發表於 20-11-19 09:16 |只看該作者
依家, 仍然在 大陸集運倉未發貨, 問 自提點 都無用.....

阿花花 發表於 20-11-18 18:12
平多人用唔夠人手, 一係用間貴貴少人用, 好似樓上咁講, 問下自提點穩陣...


男爵府

積分: 5013


7#
發表於 20-11-19 12:40 |只看該作者
louisaleunglyl 發表於 20-11-18 11:54
我用 香港集運, 星期一上午 已申請 集運到港, 但現在 星期三仍未處理,
請問, 雙11 係未 會明咁慢 ? 定係漏 ...

我跟你一樣星期一付款,直至今天還顯示備貨中,問咗客服直頭無回答!


男爵府

積分: 5207


8#
發表於 20-11-19 17:19 |只看該作者
Mama1398 發表於 20-11-19 12:40
我跟你一樣星期一付款,直至今天還顯示備貨中,問咗客服直頭無回答!

客服直接 Copy & Paste 唔夠 3 日唔會覆嘛..


行過見到 d 自提點都爆晒, 其實而家香港租太貴, 變相好多野都賣得貴, 咁就好多人上網買...


香港租太貴, 已經發展唔到任何產業, 根本就....





水晶宮

積分: 59971

2025勳章蛇年勳章 精緻種植勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


9#
發表於 20-11-19 21:52 |只看該作者
louisaleunglyl 發表於 20-11-18 11:54
我用 香港集運, 星期一上午 已申請 集運到港, 但現在 星期三仍未處理,
請問, 雙11 係未 會明咁慢 ? 定係漏 ...

我好彩15號集,17號收貨,不過仲有一單未齊貨準備集,希望正正常常。


男爵府

積分: 5702


10#
發表於 20-11-20 22:33 |只看該作者
louisaleunglyl 發表於 20-11-18 11:54
我用 香港集運, 星期一上午 已申請 集運到港, 但現在 星期三仍未處理,
請問, 雙11 係未 會明咁慢 ? 定係漏 ...

我15號集17號已經到貨,反而19集到而家都未發貨


男爵府

積分: 7874


11#
發表於 20-11-21 11:18 |只看該作者
kittylam 發表於 20-11-19 21:52
我好彩15號集,17號收貨,不過仲有一單未齊貨準備集,希望正正常常。

自提定派送?
我用過4次
2次派送隔日到
2⃣️次自提分別4日同7日


水晶宮

積分: 59971

2025勳章蛇年勳章 精緻種植勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


12#
發表於 20-11-21 12:15 |只看該作者
she811 發表於 20-11-21 11:18
自提定派送?
我用過4次
2次派送隔日到

自提

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo