故障報告

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 6733


1#
發表於 13-9-21 18:26 |只看該作者
又冇得打收件人個名
myphoto.jpg




伯爵府

積分: 15642


2#
發表於 13-9-23 21:37 |只看該作者

引用:又冇得打收件人個名+ +

原帖由 vivien918 於 13-09-21 發表
又冇得打收件人個名
X2




管理員

積分: 79076

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 +3金熱血 2018母親節勳章 2018父親節勳章 玩具勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 爸B勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 2016畫展勳章


3#
發表於 13-9-24 13:07 |只看該作者
抱歉!我們已在修正有關問題,會盡快推出更新,詳情請參閱使用意見之有關通告。

關於iOS7對親子王國app的影響跟進及問題收集集中帖


禁止訪問

積分: 335


4#
發表於 13-9-27 04:24 |只看該作者

回覆:iOS 7 PM唔到人

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


洋房

積分: 50


5#
發表於 13-9-27 21:54 |只看該作者

回覆:iOS 7 PM唔到人

咁多日都未整好




男爵府

積分: 6487


6#
發表於 13-9-29 18:48 |只看該作者

回覆:iOS 7 PM唔到人

我pm, 分類吾到 pm 冇人名 幾時先得




伯爵府

積分: 16237

虎到金來勳章 開心吸收勳章 BK Milk勳章


7#
發表於 13-9-30 03:20 |只看該作者

回覆:vivien918 的帖子

我今天買了部I phone5S,無裝ios7,想用手機pm人,都要打收件人是誰?如果沒有在朋友名單,跟本就send不出,我以前用I phone4S,一d問題都無,隨時在街上也可用手機pm人,現在要回家才可用家中電腦做,有無人可敎教我怎做,thx




大宅

積分: 1008


8#
發表於 13-10-1 16:16 |只看該作者

回覆:iOS 7 PM唔到人

我又係咁喎~




子爵府

積分: 13951


9#
發表於 13-10-2 20:20 |只看該作者

回覆:Laimeilai 的帖子

我直頭响二手市場版pm唔到人,在版面又留唔到言,但在其他版就可留言!




禁止訪問

積分: 453


10#
發表於 13-10-3 09:03 |只看該作者

引用:我直頭响二手市場版pm唔到人,在版面又留唔

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13951


11#
發表於 13-10-3 12:10 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+DonnaLau+於+13-10-02+發表我

原帖由 ccc902 於 13-10-03 發表
在二手市場pm唔到,又登唔到新帖,好麻煩,何時才巾更新版本,thx
係la,煩死!




大宅

積分: 1622


12#
發表於 13-10-5 22:24 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ccc902+於+13-10-03+發表在二

原帖由 DonnaLau 於 13-10-03 發表
係la,煩死!
好慘,miss左好多野




禁止訪問

積分: 1808


13#
發表於 13-10-7 01:06 |只看該作者

回覆:iOS 7 PM唔到人

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 270


14#
發表於 13-10-7 18:59 |只看該作者

回覆:國務專員 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8319


15#
發表於 13-10-10 08:16 |只看該作者

引用:網頁板都回覆唔到,附加生產力不足!!點?

原帖由 keroyuen 於 13-10-07 發表
網頁板都回覆唔到,附加生產力不足!!
點?
Me too .......




大宅

積分: 2591


16#
發表於 13-10-10 23:07 |只看該作者

回覆:iOS 7 PM唔到人

煩,二手回覆唔到,又PM唔到入!




洋房

積分: 50


17#
發表於 13-10-13 23:46 |只看該作者

回覆:iOS 7 PM唔到人

成個月都未整好,傻的嗎?




複式洋房

積分: 157


18#
發表於 13-10-14 21:29 |只看該作者

引用:成個月都未整好,傻的嗎? +

原帖由 dearestkm 於 13-10-13 發表
成個月都未整好,傻的嗎?
我都係唔得呀!二手巿場分唔到類,又pm唔到人好慘呀!




男爵府

積分: 5819


19#
發表於 13-10-25 14:34 |只看該作者
解決了.
BK iphone app compatible with ios7

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo