爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   0


珊瑚宮

積分: 109193

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


1#
發表於 15-10-13 12:10 |只看該作者
本帖最後由 20150618bb 於 15-10-13 12:14 編輯

油價而家落到大約50元[美元]一桶,但我地的車主都係用緊14.74@升.........唉,當年升到差不多150[美元]@桶,賣港幣17個幾一升,落到甘情形都無得再平,是什麼問題呢??????????


大宅

積分: 1037


2#
發表於 15-10-13 17:58 |只看該作者
香港油公司搵笨, 政府幾年前好似管過下,
依家條梁棍硬加唔使旨意理,
香港市民真痛苦


別墅

積分: 537


3#
發表於 15-10-13 18:51 |只看該作者

回覆:而家的車主是否多数都有油咭[有拆頭]

正常都有,由減1.9-2.5不等,間間公司唔同




別墅

積分: 537


4#
發表於 15-10-13 19:00 |只看該作者

回覆:而家的車主是否多数都有油咭[有拆頭]

唔覺得有減既可能,香港人工貴





別墅

積分: 537


5#
發表於 15-10-13 19:02 |只看該作者

回覆:ashleychungli 的帖子

而當有尊重既車主連打軚汽都想有人代勞咁可況入油呢個有機會整污穢佢尊貴雙手既動作,而且香港都無石油,一定要入口,最多咪減稅




珊瑚宮

積分: 109193

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


6#
發表於 15-10-14 16:34 |只看該作者
ashleychungli 發表於 15-10-13 18:51
正常都有,由減1.9-2.5不等,間間公司唔同
師兄...2.5@升我要


別墅

積分: 537


7#
發表於 15-10-14 17:26 |只看該作者

回覆:20150618bb 的帖子

我用信用卡變相實減$2.3 你👌?




珊瑚宮

積分: 109193

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


8#
發表於 15-10-15 13:12 |只看該作者
回覆 ashleychungli 的帖子

用什麼方法,用什麼咭?THX


別墅

積分: 537


9#
發表於 15-10-15 14:22 |只看該作者

回覆:20150618bb 的帖子

Pm u




大宅

積分: 1037


10#
發表於 15-10-15 16:25 |只看該作者
中石化唔洗油咭, 假日減HK2.3,

平過 ESSO HK$1.9 - HK$2.1 (普通SMILE咭)

仲有ESSO可否轉返假日減.......平日真係好唔方便.........


珊瑚宮

積分: 109193

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


11#
發表於 15-10-16 12:39 |只看該作者
THX,多謝各位


民房

積分: 10


12#
發表於 15-10-16 15:31 |只看該作者
我用公司卡減1.9

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo