爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 984


1#
發表於 15-10-13 22:31 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6042


2#
發表於 15-10-13 23:49 |只看該作者

回覆:robykelly 的帖子

自己一定要加坐墊坐高D……睇位準D……個人一定要坐貼張車椅……俾直隻腳……咁長時間揸車隻腳都唔會痛……特別係個膝頭部位……椅背唔好較得太直……太直屈住又會令到膝頭部位痛……總之就要長時間揸得舒服自然……右邊膝頭部位唔痛……果個位就最啱自己……


複式洋房

積分: 433


3#
發表於 15-10-14 17:40 |只看該作者
robykelly 發表於 15-10-13 22:31
想問下各位,正確駕駛座應該點調教?我發現成日比中倒後鏡擋住視線,如果坐前d 只腳又頂住,又比A柱擋住視線 ...

"中倒後鏡擋住視線" 擋住你睇啲咩野?


禁止訪問

積分: 984


4#
發表於 15-10-14 19:02 |只看該作者

回覆:正確駕駛座位調教

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2566


5#
發表於 15-10-16 14:45 |只看該作者
robykelly 發表於 15-10-14 19:02
有時擋住睇燈
其實因為新手,我唔知是否正常
擋住近果盞睇唔到咪睇遠果盞囉,你係p牌?


大宅

積分: 2566


6#
發表於 15-10-16 14:47 |只看該作者
robykelly 發表於 15-10-13 22:31
想問下各位,正確駕駛座應該點調教?我發現成日比中倒後鏡擋住視線,如果坐前d 只腳又頂住,又比A柱擋住視線 ...
A柱一定擋住視線,所以轉灣時要加倍留意啊~

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo