爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   0


珊瑚宮

積分: 109193

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


1#
發表於 15-10-17 12:48 |只看該作者
有無發覺入43升油真係有43升呢???油箱全滿55升但是架車話比我知重可行15公里,我車平均一升油一公里,甘,,,,大約有13--15升油,會唔會不足43升呢?


男爵府

積分: 8466


2#
發表於 15-10-17 13:21 |只看該作者
本帖最後由 renapapa 於 15-10-17 13:22 編輯

回覆 20150618bb 的帖子

一升油行一公里?介意分享吓你揸緊咩車嗎?
油缸有 reserve(Owner's Manual 應該有講 reserve 係幾多升),一般行車電腦都唔會計得咁準。


如果你懷疑油站入少咗油比你,你其實可以向海關舉報。


大宅

積分: 2769


3#
發表於 15-10-18 13:22 |只看該作者

回覆:其實大家有無發現去油站入油會比較上小左

樓主應該想講1升油行10公里吧!

無車咁食油的。


子爵府

積分: 14954


4#
發表於 15-10-18 22:38 |只看該作者

引用:樓主應該想講1升油行10公里吧!無車咁食油

原帖由 guatma 於 15-10-18 發表
樓主應該想講1升油行10公里吧!

無車咁食油的。
真係你先明





大宅

積分: 2322


5#
發表於 15-10-19 09:30 |只看該作者
其實油缸都係靠個浮波位置去推算個油缸大細咋,所以都係估o者....
就算後備發電機果D有千幾升既日用油缸,雖然係用超聲波,不過度完高度計出o黎咋。
所以所有資料都係只供參考


大宅

積分: 2769


6#
發表於 15-10-19 10:11 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 guatma 於 15-10-18 發表樓主

原帖由 werty 於 15-10-18 發表
真係你先明
我明,因為我都係揸車的


子爵府

積分: 14954


7#
發表於 15-10-19 10:12 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+werty+於+15-10-18+發表真係

原帖由 guatma 於 15-10-19 發表
我明,因為我都係揸車的
係咪揸韓國車先




男爵府

積分: 5325


8#
發表於 15-10-19 10:23 |只看該作者
睇見個名都知膠post 味濃


大宅

積分: 2769


9#
發表於 15-10-19 10:31 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 guatma 於 15-10-19 發表我明

原帖由 werty 於 15-10-19 發表
係咪揸韓國車先
韓國車也不是太差吧


大宅

積分: 1707


10#
發表於 15-10-19 11:24 |只看該作者
dick9394 發表於 15-10-19 10:23
睇見個名都知膠post 味濃
BK係咁上下level...


男爵府

積分: 5325


11#
發表於 15-10-19 11:47 |只看該作者
Skylinerr 發表於 15-10-19 11:24
BK係咁上下level...
佢特別濃

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo