家庭理財

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 8538


1#
發表於 22-3-31 15:28 |只看該作者
我身邊D的人, 好多時係炒股或者佛系買股。但係有時關於錢銀吾係個個都可以講。
想找個人一起深入DD講下都冇。
投資的路上找不到朋友。所以我會上 Babykingdom 問下野,Lee 到找到有料之人。
你地呢?


寶石宮

積分: 346816

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 牛年勳章 BK Milk勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


2#
發表於 22-3-31 16:00 |只看該作者
Mochachoi 發表於 22-3-31 15:28
我身邊D的人, 好多時係炒股或者佛系買股。但係有時關於錢銀吾係個個都可以講。
想找個人一起深入DD講下都 ...

炒股嘅佢都會講係投資

點評

opclk99    發表於 22-3-31 22:30
不要從別人的嘴裡去認識我


大宅

積分: 2418


3#
發表於 22-3-31 16:50 |只看該作者
Mochachoi 發表於 22-3-31 15:28
我身邊D的人, 好多時係炒股或者佛系買股。但係有時關於錢銀吾係個個都可以講。
想找個人一起深入DD講下都 ...

我都係,有賺有蝕時都想搵到買開股票的朋友傾,對於冇玩股票的朋友唔想講,講賺咗又驚俾人話曬命,講蝕咗又係放負
仔仔就來開學啦!既開心又緊張


男爵府

積分: 8538


4#
發表於 22-3-31 18:40 |只看該作者

回覆樓主:

大家多D講


子爵府

積分: 11311


5#
發表於 22-3-31 19:17 |只看該作者

回覆樓主:

身邊比較少人買股票,
佢哋買樓、買車位、買基金多
有買股票嘅多數買嚟收息 ,
我自己一定係炒股,我唔識投資


水晶宮

積分: 74668


6#
發表於 22-3-31 19:25 |只看該作者
Mochachoi 發表於 22-3-31 15:28
我身邊D的人, 好多時係炒股或者佛系買股。但係有時關於錢銀吾係個個都可以講。
想找個人一起深入DD講下都 ...

本帖最後由 brother4 於 22-3-31 19:26 編輯

路過!看你的年紀,年輕股票可交學費,年齡中/上就分散投資!


子爵府

積分: 11915


7#
發表於 22-3-31 20:15 |只看該作者
回覆 Mochachoi 的帖子

樓主你應該係好年青,年輕好呀,可以有機會有時間睇到起碼3次以上股市大升大跌,好好把握高位走貨,股災時入貨; 當人人都抄到瘋狂,尤其係傳媒係甘唱個市有得升升升時記住記住出貨. 吾知你係鍾意揸長線定日日鮮.


男爵府

積分: 8538


8#
發表於 22-3-31 20:39 |只看該作者
kittykwok385 發表於 22-3-31 20:15
回覆 Mochachoi 的帖子

樓主你應該係好年青,年輕好呀,可以有機會有時間睇到起碼3次以上股市大升大跌,好好 ...

你講得啱真係要經歷過 熊市牛市 先至 算見過世面識得玩 。前幾日股市大冧我睇到心驚肉跳, 嚇傻咗根本就入冇市。 好似發咗一場惡夢。
我買咗好多年股票但係最近呢幾年得閒先認真 學下投資, 本來諗住長線持有但呢兩年恆指一路跌落嚟令我感覺啲錢擺喺 股市好危險。 如果要收息真係要好穩陣好穩陣嘅先可以。
學緊嘢。
不過話分兩頭,港股真係要執生要醒目啲要識得走。 美股 我都有買 感覺上易到揸長線, 冇咁大上大落。


禁止訪問

積分: 62814

虎到金來勳章


9#
發表於 22-3-31 22:32 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10064


10#
發表於 22-4-6 18:59 |只看該作者
冇太多時間睇股票,但都會買少少…

我自己就鍾意買物業多D


侯爵府

積分: 24595


11#
發表於 22-4-7 11:41 |只看該作者
本帖最後由 choyki 於 22-4-7 11:49 編輯
Mochachoi 發表於 22-3-31 15:28
我身邊D的人, 好多時係炒股或者佛系買股。但係有時關於錢銀吾係個個都可以講。
想找個人一起深入DD講下都 ...

我好多樣嘢都試過,最終試到月供基金最啱我。

以往有較多理財 / 財富管理 / 投資相關的免費講座,我都會參加,不會一次明白晒,但日積月累,加上實踐經驗,便愈來愈明白。理財顧問 / 保險經紀約我傾談,我也會應邀,旨在學嘢,不會幫襯(千祈唔好幫襯,要幫襯嘅話都只好好細額,當交學費)。

投資只係理財嘅一部分,我最初唔識,都係由嗰啲講座、理財顧問、保險經紀度學返嚟嘅。


我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。   
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。


男爵府

積分: 7680


12#
發表於 22-4-7 13:21 |只看該作者
choyki 發表於 22-4-7 11:41
我好多樣嘢都試過,最終試到月供基金最啱我。

以往有較多理財 / 財富管理 / 投資相關的免費講座,我都會 ...

認同係要歲月累積經驗,同時亦要主動吸收相關知識,絕對認同「你不理財,財不理你」的道理


禁止訪問

積分: 12573


13#
發表於 22-4-7 17:08 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 258


14#
發表於 22-4-12 17:52 |只看該作者
俄烏問題, 股市keep住跌, 我就一定係投資黃金避險! 無論實金定紙金都好, 起碼個價keep住係19XX


禁止訪問

積分: 758


15#
發表於 22-4-13 16:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8596


16#
發表於 22-4-13 16:59 |只看該作者
kaheungwwww 發表於 22-4-13 16:53
我都係新手炒股,玩咗幾個月,一開始都係上Youtube睇下啲投資片,最近開始睇下牛牛圈堆高人講嘅野,跟下佢 ...

Youtube睇片
睇牛牛圈
淨係用呢兩個方法去做炒股, 注定輸死人



伯爵府

積分: 17486


17#
發表於 22-4-30 15:00 |只看該作者
kaheungwwww 發表於 22-4-13 16:53
我都係新手炒股,玩咗幾個月,一開始都係上Youtube睇下啲投資片,最近開始睇下牛牛圈堆高人講嘅野,跟下佢 ...

我都係,鍾意聽下距地教路,學下點玩

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo