本帖最後由 choyki 於 22-4-7 11:49 編輯
Mochachoi 發表於 22-3-31 15:28 
我身邊D的人, 好多時係炒股或者佛系買股。但係有時關於錢銀吾係個個都可以講。
想找個人一起深入DD講下都 ...
我好多樣嘢都試過,最終試到月供基金最啱我。
以往有較多理財 / 財富管理 / 投資相關的免費講座,我都會參加,不會一次明白晒,但日積月累,加上實踐經驗,便愈來愈明白。理財顧問 / 保險經紀約我傾談,我也會應邀,旨在學嘢,不會幫襯(千祈唔好幫襯,要幫襯嘅話都只好好細額,當交學費)。
投資只係理財嘅一部分,我最初唔識,都係由嗰啲講座、理財顧問、保險經紀度學返嚟嘅。
我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。