家庭理財

跳至

首頁
12

尾頁
   2


洋房

積分: 54


1#
發表於 22-4-27 11:36 |只看該作者
本帖最後由 adamommy 於 22-4-27 11:39 編輯

間間都話自己有幾多免,牛牛又話自己13免,華盛又話11免,長橋又有14免:donutwonder:

其實咁多免,真係咁Jetso,定係純粹gimmick野






公爵府

積分: 26412

認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回


2#
發表於 22-4-27 14:06 |只看該作者
綠債有咩著數?有幾厘?


侯爵府

積分: 24595


3#
發表於 22-4-27 15:35 |只看該作者
本帖最後由 choyki 於 22-4-27 15:36 編輯

只係講免咩收費,又唔講咩收費唔免。

中銀仲有抽獎喎!

我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。   
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。


禁止訪問

積分: 758


4#
發表於 22-4-27 15:46 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 16647

2018復活節勳章 畀面勳章


5#
發表於 22-4-27 16:11 |只看該作者
kaheungwwww 發表於 22-4-27 15:46
GreenBound IBound一向啲證券所都會瘋狂出優惠免手續費免佣
不過真係抵玩過喺銀行抽嘅
我冇證券戶口, 之前兩年喺陸香港抽 ibond 都算多優惠, 但今次嘛嘛...

想問吓, 如果放到尾中間唔賣嘅係咪銀行抽都一樣? 如果見個價靚想即賣嘅, 係咪一定搵證券行買會好過銀行?


珍珠宮

積分: 46551


6#
發表於 22-4-27 23:31 |只看該作者
adamommy 發表於 22-4-27 11:36
間間都話自己有幾多免,牛牛又話自己13免,華盛又話11免,長橋又有14免

其實咁多免,真係咁 ...

今次先咁多免?
即係平時買賣要收呢堆費用?


洋房

積分: 54


7#
發表於 22-4-28 10:24 |只看該作者
回覆 0030 的帖子

綠債Jetso係政府保底有2.5厘,高過銀行唔少架!
而家好多證券行都有推優惠吸新客

長橋可以「14免」,免哂本金認購(最多8手)、免孖長息,新客仲送$1000股票卡
富牛就「13免」,冇的免本金(最多5手),新客送一股騰信+股票卡(~$1000)
華盛就「9免」,但新客有Extra $1200股票卡






洋房

積分: 54


8#
發表於 22-4-28 10:26 |只看該作者
回覆 kaheungwwww 的帖子

我係新客,尋晚仲抽到免本金8手


伯爵府

積分: 15454

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


9#
發表於 22-4-28 11:37 |只看該作者
adamommy 發表於 22-4-28 10:26
回覆 kaheungwwww 的帖子

我係新客,尋晚仲抽到免本金8手

本帖最後由 yan12345678 於 22-4-28 11:38 編輯

牛牛我有戶口,我都系用中銀抽,因為無諗住放,長揸,擺到到期日。吾知系吾系心理問題,覺得銀行安全d,一通執笠已經系好例子


禁止訪問

積分: 685


10#
發表於 22-4-28 15:20 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1115


11#
發表於 22-4-28 17:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 872


12#
發表於 22-4-28 17:30 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


琥珀宮

積分: 158845

畀面勳章


13#
發表於 22-4-29 00:35 |只看該作者
adamommy 發表於 22-4-28 10:26
回覆 kaheungwwww 的帖子

我係新客,尋晚仲抽到免本金8手

請問咩係免本金?


禁止訪問

積分: 758


14#
發表於 22-4-29 17:16 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 685


15#
發表於 22-4-29 17:22 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 35304


16#
發表於 22-4-29 17:22 |只看該作者

回覆樓主:

我都係喺返銀行抽
始終要擺三年


男爵府

積分: 7697


17#
發表於 22-4-29 19:29 |只看該作者
yan12345678 發表於 22-4-28 11:37
本帖最後由 yan12345678 於 22-4-28 11:38 編輯

牛牛我有戶口,我都系用中銀抽,因為無諗住放,長揸, ...

我都諗住擺到到期日,我之前喺恒生抽,未試過中銀,係咪同ibond一樣,無任何收費,到期自動入返戶口呀?thx


男爵府

積分: 9817

2024年龍年勳章


18#
發表於 22-5-4 01:05 |只看該作者
mmya 發表於 22-4-29 17:22
我都係喺返銀行抽
始終要擺三年

我想問下三年後係咪只攞返個本?而每年賺咗息?我唔係好識,但又想儲少少錢


伯爵府

積分: 19959


19#
發表於 22-5-4 02:14 |只看該作者
同上年一樣,我同老公都會用返銀行抽,中銀同恒生


珍珠宮

積分: 35304


20#
發表於 22-5-4 09:33 |只看該作者
sau2005 發表於 22-5-4 01:05
我想問下三年後係咪只攞返個本?而每年賺咗息?我唔係好識,但又想儲少少錢
...

係呀你當佢定期

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo