立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
洋房
積分: 43
民房
積分: 16
28歲爸爸 發表於 22-5-3 18:33 咁多交易所都攞唔到牌
monkey77 發表於 22-5-3 18:36 幣安都拎唔到牌 依2間 吾知咩既交易所竟然拎到 咩原因呢(emoji)
積分: 12
難貴坊 發表於 22-5-3 18:45 我自己都有玩下幣呢啲 但我真係未聽過呢兩間「香港」有牌既交易所(emoji)
難貴坊 發表於 22-5-3 19:10 回覆 monkey77 的帖子 識人 ?唔通又係有親先得?
monkey77 發表於 22-5-3 19:23 嗰兩間野真係世界級 甘都有牌 但我未聽過
難貴坊 發表於 22-5-3 19:35 好似連app都無 睇新聞仲話OSL去年蝕左3.6億
子爵府
積分: 14232
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy