家庭理財

跳至

首頁
1

尾頁
   0


洋房

積分: 43


1#
發表於 22-5-3 18:24 |只看該作者
截至2022年,本港有兩間由證監會頒發牌照的加密貨幣交易所

OSL – BC科技集團(香港交易所股票代碼:863)與
HashKey Group
2020 年 12 月 15 日 ,OSL 率先獲得香港證券及期貨監察委員會(香港證監會)頒發牌照(第 1 類(證券交易)和第 7 類(提供自動化交易服務)受規管活動)。OSL 是 BC 科技集團(香港交易所股票代碼:863)

而 HashKey 在 2022 年 4 月 28 日 獲得香港證券及期貨事務監察委員會(“證監會”)就其旗下以 Hash Blockchain Limited (“HBL”)提交的通過第一類(證券交易)及第七類(提供自動化交易服務)牌照營運虛擬資產交易平台之申請發出原則上批准通知書(“批准通知書”)
https://blockdailyhk.com/news1062/
myimage.jpg


洋房

積分: 43


2#
發表於 22-5-3 18:33 |只看該作者
咁多交易所都攞唔到牌


民房

積分: 16


3#
發表於 22-5-3 18:33 |只看該作者
兩間乜嘢平台黎 未聽過😂😂


民房

積分: 16


4#
發表於 22-5-3 18:36 |只看該作者
28歲爸爸 發表於 22-5-3 18:33
咁多交易所都攞唔到牌

幣安都拎唔到牌 依2間 吾知咩既交易所竟然拎到 咩原因呢(emoji)


洋房

積分: 43


5#
發表於 22-5-3 18:39 |只看該作者
monkey77 發表於 22-5-3 18:36
幣安都拎唔到牌 依2間 吾知咩既交易所竟然拎到 咩原因呢(emoji)

呢間聽都未聽過

真係排隊都未輪到佢


民房

積分: 12


6#
發表於 22-5-3 18:45 |只看該作者
我自己都有玩下幣呢啲
但我真係未聽過呢兩間「香港」有牌既交易所(emoji)


民房

積分: 16


7#
發表於 22-5-3 18:49 |只看該作者
難貴坊 發表於 22-5-3 18:45
我自己都有玩下幣呢啲
但我真係未聽過呢兩間「香港」有牌既交易所(emoji)

憑咩準則發牌(emoji)(emoji)


民房

積分: 12


8#
發表於 22-5-3 19:09 |只看該作者
回覆 monkey77 的帖子

識人 ?唔通又係有親先得?
有乜理由幣安都無


民房

積分: 12


9#
發表於 22-5-3 19:10 |只看該作者
回覆 monkey77 的帖子

識人 ?唔通又係有親先得?
有乜理由幣安都無


民房

積分: 16


10#
發表於 22-5-3 19:23 |只看該作者
難貴坊 發表於 22-5-3 19:10
回覆 monkey77 的帖子

識人 ?唔通又係有親先得?

嗰兩間野真係世界級 甘都有牌 但我未聽過


民房

積分: 12


11#
發表於 22-5-3 19:35 |只看該作者
monkey77 發表於 22-5-3 19:23
嗰兩間野真係世界級 甘都有牌 但我未聽過

好似連app都無
睇新聞仲話OSL去年蝕左3.6億


洋房

積分: 43


12#
發表於 22-5-3 20:46 |只看該作者
難貴坊 發表於 22-5-3 19:35
好似連app都無
睇新聞仲話OSL去年蝕左3.6億

官官
唔洗講咁多


子爵府

積分: 14232


13#
發表於 22-5-4 09:42 |只看該作者

回覆樓主:

三個民房自己傾計

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo