家庭理財

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 9594


1#
發表於 22-5-6 08:08 |只看該作者

如果我估美圓仲有排會升 , 想買外弊投資 , 咁買邊樣外弊好 ?



侯爵府

積分: 22164


2#
發表於 22-5-6 08:26 |只看該作者
如果你確信美元仲有排升,即是你確信外幣仲有排跌,就任何外幣都不要買,即至到你認為美元見頂先去買。


伯爵府

積分: 19596


3#
發表於 22-5-6 08:41 |只看該作者
揸住港幣就得


男爵府

積分: 9594


4#
發表於 22-5-6 08:42 |只看該作者
TinyTomato 發表於 22-5-6 08:26
如果你確信美元仲有排升,即是你確信外幣仲有排跌,就任何外幣都不要買,即至到你認為美元見頂先去買。 ...

咁如果確信美元仲有排升 , 做咩投資好 ?



子爵府

積分: 11915


5#
發表於 22-5-6 09:21 |只看該作者
回覆 shirley784 的帖子

最好就係移民埋去美國,賺美金洗美金.

點評

oliloo    發表於 22-5-6 10:58


侯爵府

積分: 24595


6#
發表於 22-5-6 14:05 |只看該作者
本帖最後由 choyki 於 22-5-7 08:50 編輯
shirley784 發表於 22-5-6 08:42
咁如果確信美元仲有排升 , 做咩投資好 ?

外匯孖展——沽非美元(如歐元,long 美元,short 歐元)。



我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。   
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。


大宅

積分: 3492


7#
發表於 22-5-6 20:51 |只看該作者
炒美圓升
只會係短炒

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo