爸爸專區

跳至

首頁
12

尾頁
   1


複式洋房

積分: 202


1#
發表於 15-8-26 08:51 |只看該作者
年尾會同家人到福崗自架遊,6大2小,打算租2架車,尋日忽發奇想不如帶對walkie, 方便2架車喺路上方便溝通,唔知work唔work呢?喺日本咁做又容唔容許呢?有冇師兄試過呢?


複式洋房

積分: 202


2#
發表於 15-8-26 08:51 |只看該作者

回覆:日本自架遊

應該係自駕遊先啱


大宅

積分: 1238


3#
發表於 15-8-26 09:30 |只看該作者
唔肯定可唔可以用WALKIE, 但可以用試下用手機APPS 如ZELLA(的士司機成日用)都幾方便嫁。

P.S. 假切你會用WIFI蛋~


大宅

積分: 1037


4#
發表於 15-8-26 09:47 |只看該作者
有無撘過的士???

的士佬好鐘意用WALKIE APPS傾計....

租WIFI 蛋用APPS就得.......

唔洗咁誇張


男爵府

積分: 7338


5#
發表於 15-8-26 10:14 |只看該作者
回覆 kazz8981 的帖子

點解唔租架8人車如Alphard等


複式洋房

積分: 202


6#
發表於 15-8-26 11:11 |只看該作者

回覆:日本自架遊

我同老婆工事唔算好繁重,所以旅行都想放下工務,全心全意陪家人玩,所以外遊都會放下電話,最多都係夜晚返酒店休息先上下wifi, 唔上都冇所謂,所以唔會帶wifi蛋,不過都多謝各師兄提議,其實帶wifi蛋都冇所謂,始終理唔理工事都係自己控制!


複式洋房

積分: 202


7#
發表於 15-8-26 11:18 |只看該作者

回覆:HDA 的帖子

原本諗住一家四口加外父外母就租一架2000cc 7人,我自己本身都揸開,我未試過自駕,揸返架熟身啲感覺良好啲,後尾我舅父舅母join, 所以諗住租2架5人或我1架5人1架細7,大7我驚我攪唔掂,雖然可以叫舅父全程揸,但自己又想試下!


男爵府

積分: 6243


8#
發表於 15-8-26 11:19 |只看該作者
回覆 HDA 的帖子

一般租2架5人車係平過租1架8人車Noha等, 何況Alphard.
有師機就一定2架5人闊落好坐過Alphard啦!


複式洋房

積分: 202


9#
發表於 15-8-26 11:23 |只看該作者

回覆:HOSOH 的帖子

多謝師兄資料提供,同埋覺得會靈活啲,例如一部份人出去買啲嘢或食啲嘢,出架細車慳油啲,有時又可以分頭行事,不過點都冇所謂,最緊要一齊玩得開心


複式洋房

積分: 202


10#
發表於 15-8-26 11:29 |只看該作者

回覆:日本自架遊

另外都想八卦吓各位師兄有冇啲自駕遊嘅有趣經歷分享下,雖然網上有好多tips可以揾到,但個人經驗分享更加實際。


男爵府

積分: 6243


11#
發表於 15-8-26 11:31 |只看該作者
回覆 forumshadow 的帖子

由日本仲邊有人租WiFi蛋架, 去買張"富士卡", 幾十蚊7日任上WiFi, 唔洗去租去還, 在日本用又唔洗提心吊膽, dWiFi蛋在日本係唔合法出租架!


男爵府

積分: 6243


12#
發表於 15-8-26 11:32 |只看該作者
回覆 bbqyou 的帖子

由日本仲邊有人租WiFi蛋架, 去買張"富士卡", 幾十蚊7日任上WiFi, 唔洗去租去還, 在日本用又唔洗提心吊膽, dWiFi蛋在日本係唔合法出租架!


子爵府

積分: 11585


13#
發表於 15-8-26 12:05 |只看該作者
1)富士卡那裡買?
2)可以share 出去三部機一齊用嗎?
3)幾錢?
4)可以用來打電話嗎?

請指教!


男爵府

積分: 7278


14#
發表於 15-8-26 12:41 |只看該作者

回覆:日本自架遊

香港用的walkie喺日本用是犯法的




大宅

積分: 1037


15#
發表於 15-8-26 14:39 |只看該作者
本帖最後由 bbqyou 於 15-8-26 14:50 編輯

6大2小, 一架ALPHARD唔夠

要計埋行季呢


大宅

積分: 1037


16#
發表於 15-8-26 14:45 |只看該作者
本帖最後由 bbqyou 於 15-8-26 15:00 編輯
HOSOH 發表於 15-8-26 11:32
回覆 bbqyou 的帖子

由日本仲邊有人租WiFi蛋架, 去買張"富士卡", 幾十蚊7日任上WiFi, 唔洗去租去還, 在日 ...

唔合法架咩??????
剛剛去完日本都係用WIFI 蛋,
係TOCOO租, 又唔知犯法喎,

富士卡係咪有數據限制 ?



大宅

積分: 1844


17#
發表於 15-8-26 14:51 |只看該作者

回覆:日本自架遊

租兩架細7人車係最基本,否則車到人車唔到行李,最好諗定去有幾多行李同買唔買得多嘢
最好兩架車各自有日本SIM/Wi-Fi蛋再用zello app聯絡
ppan行程記得抄定當地電話,到時入GPS用


男爵府

積分: 6521


18#
發表於 15-8-26 17:19 |只看該作者
kazz8981 發表於 15-8-26 11:29
另外都想八卦吓各位師兄有冇啲自駕遊嘅有趣經歷分享下,雖然網上有好多tips可以揾到,但個人經驗分享更加實 ...
雖然日本嘅GPS都算好準確, 但電子野都會有出錯機會, 我試過去東點左我去西, 九洲咁大行錯方向就煩, 入左code都要double check部GPS所示位置正確先開始, 8人計行李一定係租2架5人車, 祝旅途愉快.

自駕遊路線
http://www.navitime.co.jp/drive/

查Map Code
http://www.mapion.co.jp/


禁止訪問

積分: 10968


19#
發表於 15-8-26 17:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 56934


20#
發表於 15-8-26 17:50 |只看該作者
日本同香港都各有民用對講機, 可以使用, 但兩者都要有當地認證才可使用, 所以去日本要在當地租或買, 才可合法使用, 但民用對講機, 一般功率較低, 自駕咁流動使用, 根本唔多適合, 所以用返當地電話咭比較好.

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo