家庭理財

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 7686


1#
發表於 22-4-17 10:22 |只看該作者
好多年前用閒錢買左幾份保單,講回報就無得講,同活期利率差不多,而家當老來的應急錢,諗返轉頭,如果當初無買保險,可能又系其他地方被人呃左去(香港地真係周街騙子)。 買左保險回報個 part 比保險呃左,但係保住個本金無比人呃。

點評

Adrio77    發表於 22-4-17 21:06


水晶宮

積分: 59122

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


2#
發表於 22-4-17 23:18 |只看該作者
raylife 發表於 22-4-17 10:22
好多年前用閒錢買左幾份保單,講回報就無得講,同活期利率差不多,而家當老來的應急錢,諗返轉頭,如果當初 ...

好奇一問,請問你買甚麼類型嘅保單?如果同活期利率嘅回報,真係好差。我都有買儲蓄保險,反而而家係諗,早知當年嘅投保額再大d,因為而家回報都唔錯。


男爵府

積分: 7686


3#
發表於 22-4-17 23:44 |只看該作者
MissMaMa 發表於 22-4-17 23:18
好奇一問,請問你買甚麼類型嘅保單?如果同活期利率嘅回報,真係好差。我都有買儲蓄保險,反而而家係諗, ...

你一系買左基金唔係保險,風險高好多,一系計錯數,又或者幾厘息對一般人來講已經很高了。 不過已經好好,唔買保險你本都被人呃埋。


水晶宮

積分: 59122

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


4#
發表於 22-4-17 23:50 |只看該作者
raylife 發表於 22-4-17 23:44
你一系買左基金唔係保險,風險高好多,一系計錯數,又或者幾厘息對一般人來講已經很高了。 不過已經好好 ...

我買儲蓄,唔係基金,放喺度唔使再供唔使再理,仲有埋其他保障,每年有幾厘息仲唔滿意?


別墅

積分: 942


5#
發表於 22-4-18 06:13 |只看該作者
MissMaMa 發表於 22-4-17 23:50
我買儲蓄,唔係基金,放喺度唔使再供唔使再理,仲有埋其他保障,每年有幾厘息仲唔滿意?
...

買左邊間保險公司,thx


水晶宮

積分: 59122

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


6#
發表於 22-4-18 08:42 |只看該作者
joanchan0898 發表於 22-4-18 06:13
買左邊間保險公司,thx

以前儲蓄人壽主要買AXA,近幾年買年金就買另外嘅公司


侯爵府

積分: 24595


7#
發表於 22-4-18 12:33 |只看該作者
本帖最後由 choyki 於 22-4-18 12:41 編輯

保險有「純保險」同「有儲蓄成份嘅保險」、「有投資成份嘅保險」。

純保險:如定期人壽、意外險、旅遊險、家居險等,唔保本,保費低。

有儲蓄成份嘅保險:如儲蓄壽險,滿一定年期會保本,但保費高,實際上是小部分保費用於保險,大部分保費用於儲蓄,只係你唔知幾多用於保險,幾多用於儲蓄。

有投資成份嘅保險:如投資相連壽險,保費高,投資由自己決定,唔保本。
我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。   
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。


大宅

積分: 4240


8#
發表於 22-4-18 12:43 |只看該作者
raylife 發表於 22-4-17 10:22
好多年前用閒錢買左幾份保單,講回報就無得講,同活期利率差不多,而家當老來的應急錢,諗返轉頭,如果當初 ...

已經輸左時間值, 聽落衰過銀行定期


侯爵府

積分: 24595


9#
發表於 22-4-18 12:47 |只看該作者
本帖最後由 choyki 於 22-4-18 13:26 編輯
MissMaMa 發表於 22-4-17 23:18
好奇一問,請問你買甚麼類型嘅保單?如果同活期利率嘅回報,真係好差。我都有買儲蓄保險,反而而家係諗, ...

會唔會同一個保費,保額唔同,保障年期唔同,咁保額大嘅,保障年期長嘅,回報自然較低。

或者一個吸煙,一個唔吸煙,咁如果吸煙嗰個嘅回報同唔吸煙嗰個嘅回報一樣,唔吸煙嗰個會唔會覺得唔公平?
我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。   
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。


侯爵府

積分: 24595


10#
發表於 22-4-18 12:51 |只看該作者
MissMaMa 發表於 22-4-17 23:50
我買儲蓄,唔係基金,放喺度唔使再供唔使再理,仲有埋其他保障,每年有幾厘息仲唔滿意?
...

一筆過畀 12 萬,同 12 年每年供 1 萬,總共供 12 萬,回報當然唔同。




我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。   
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。


侯爵府

積分: 24595


11#
發表於 22-4-18 12:59 |只看該作者
MissMaMa 發表於 22-4-17 23:50
我買儲蓄,唔係基金,放喺度唔使再供唔使再理,仲有埋其他保障,每年有幾厘息仲唔滿意?
...

我份儲蓄壽險都係可以加其他保障,逐樣計保費,但顯示幾多年後供咗幾多保費、現金價值幾多、身故賠償幾多嗰份報告所列嘅保費並唔包埋其他保障嘅保費,咁睇落,回報自然高。
我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。   
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。


侯爵府

積分: 24595


12#
發表於 22-4-18 13:10 |只看該作者
本帖最後由 choyki 於 22-4-18 13:16 編輯
katy_katy 發表於 22-4-18 12:43
已經輸左時間值, 聽落衰過銀行定期

銀行定期無保障,銀行定期係「純儲蓄」,儲蓄險係「儲蓄」+「保障」。

唔知買同保額同保障年期嘅定期壽險,保費幾多?
如果以「儲蓄壽險」同「定期壽險」保費嘅差額嚟計回報,唔知回報幾多?可能唔會衰過銀行定期呢。





我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。   
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。


水晶宮

積分: 59122

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


13#
發表於 22-4-18 13:20 |只看該作者
choyki 發表於 22-4-18 12:59
我份儲蓄壽險都係可以加其他保障,逐樣計保費,但顯示幾多年後供咗幾多保費、現金價值幾多、身故賠償幾多 ...

我5份係儲蓄成份,1份係人壽+危疾,1份係婦女保障,另外3份係純儲蓄,但都一定要搭壽險,當年我要求agent 將壽險部分縮到最小,儲蓄部分最大,呢3份都係供5年,回報係慢嘅,基本上供10年都只係回本,但之後算係收成期,而家呢3份每年平均增值超過總供款額的5厘,我覺得唔錯。計返咁多年平均年息,比定期好得多。當年嘅心態,明知回報不高和較慢,但當係迫自己儲錢,減少年輕時嘅多餘消費,以閒置資金去進行相對穩陣嘅長線投資(唯一風險係保險公司倒閉)。總結經驗,當年嘅目標係達到。


大宅

積分: 4240


14#
發表於 22-4-18 13:22 |只看該作者
choyki 發表於 22-4-18 13:10
銀行定期無保障,銀行定期係「純儲蓄」,儲蓄險係「儲蓄」+「保障」。

唔知買同保額同保障年期嘅定期壽險 ...

我指樓主果幾份保單表現聽落比銀行定期差


水晶宮

積分: 59122

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


15#
發表於 22-4-18 13:25 |只看該作者
choyki 發表於 22-4-18 12:59
我份儲蓄壽險都係可以加其他保障,逐樣計保費,但顯示幾多年後供咗幾多保費、現金價值幾多、身故賠償幾多 ...

基本上所謂儲蓄+人壽,都係分開2條數計,如果單純買人壽,保費係好平好平。


水晶宮

積分: 59122

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


16#
發表於 22-4-18 13:31 |只看該作者
katy_katy 發表於 22-4-18 13:22
我指樓主果幾份保單表現聽落比銀行定期差

本帖最後由 MissMaMa 於 22-4-18 13:32 編輯

樓主話係活期利率,即係幾乎冇增值,所以我先好奇問下佢買乜。我以前都買落唔少保險,而家睇返自己嘅保單 ,又唔係太差,尤其之前股市風高浪急,更加覺得保險回報好。不過,見呢度好多JM 都話買咁多年保險得個吉,都想了解多d。


大宅

積分: 4240


17#
發表於 22-4-18 13:45 |只看該作者
MissMaMa 發表於 22-4-18 13:31
本帖最後由 MissMaMa 於 22-4-18 13:32 編輯

樓主話係活期利率,即係幾乎冇增值,所以我先好奇問下佢買 ...

我估可能係保證部份低, 而大部份係非保證嘅紅利而被影響, 又或者剛到breakeven嘅年期

我自己唔熟識保險, 只係知道儲蓄險一般要比較長時間e.g. 15到20年又或甚30年先有“見得人”嘅回報, 而唔同人有唔同需求, 有人投資股票, 有人買樓, 有人買保險, 我覺得啱自己就可以


水晶宮

積分: 59122

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


18#
發表於 22-4-18 13:54 |只看該作者
katy_katy 發表於 22-4-18 13:45
我估可能係保證部份低, 而大部份係非保證嘅紅利而被影響, 又或者剛到breakeven嘅年期

我自己唔熟識保險, ...

以前嘅保險,保證回報較好,一般都有3%,而家應該冇喇。如果要30年先有見得人嘅回報,咁算係回報極低和慢,我自己嘅係10幾年-20年。

你講嘅不同投資類型,我全部都有做,保險只係其中一部分。btw,如果只係得一注資金去投資,就唔可能買保險。


大宅

積分: 4240


19#
發表於 22-4-18 14:05 |只看該作者
MissMaMa 發表於 22-4-18 13:54
以前嘅保險,保證回報較好,一般都有3%,而家應該冇喇。如果要30年先有見得人嘅回報,咁算係回報極低和慢 ...

如果以前保單保證回報較好, 咁冇咩回報果d, 唔知係咪有咩hidden terms, 所以咁多jm話被騙


大宅

積分: 4240


20#
發表於 22-4-18 14:17 |只看該作者
MissMaMa 發表於 22-4-18 13:54
以前嘅保險,保證回報較好,一般都有3%,而家應該冇喇。如果要30年先有見得人嘅回報,咁算係回報極低和慢 ...

jm 我有印象妳有好多唔同類型嘅投資, 唔介意嘅話, 有冇d心得可以分享下, 例如剛畢業嘅年輕人/ 唔同階段應該做咩呢d?

想參考下

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo