家庭理財

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1512


1#
發表於 22-4-19 13:59 |只看該作者
想試吓外幣定期,上網見到招商銀行息高。
各位有冇試過招商,ok嗎?
同埋我係咪可以直接拎一筆外幣現金去銀行做定期 而唔洗係佢地銀行唱架?

thanks!!


男爵府

積分: 9196


2#
發表於 22-4-20 02:00 |只看該作者
黑衣天使 發表於 22-4-19 13:59
想試吓外幣定期,上網見到招商銀行息高。
各位有冇試過招商,ok嗎?
同埋我係咪可以直接拎一筆外幣現金去銀 ...
有用招商永隆做定期, 不需要向他們兌換外幣, 可在其它銀行的網銀轉賬去永隆, 因為存入大量現鈔要收手續費。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo