ARS_fans 發表於 22-4-22 15:08 
請問係咪如果有幾隻貨就可以一次過拎去過戶處轉名?係咪要手續費?thx
唔同股票唔同過戶處,過戶處唔只一個,但主要嘅兩個都喺灣仔合和中心,大多數股票都係呢兩個過戶處其中之一個。
可以上「披露易」搵隻股票嘅公司年報,或者去財經網站,或者去隻股票公司嘅網站嘅「投資者關係」,都可以搵到隻股票嘅過戶處係邊間。
過戶會收費,一張股票收 $2.5,一張 1 股亦係 $2.5,一張 10,000 股亦係 $2.5。
我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。