爸爸專區

跳至

首頁
12

尾頁
   0


複式洋房

積分: 107


1#
發表於 15-8-24 11:35 |只看該作者
本帖最後由 f345 於 15-8-24 20:31 編輯

大家好...最近入左HYUNDAI ...2011年TUCSON2.0
我發覺架車好食油..55L油缸 ...入滿都係行330KM左右...即係6.3KM/L ...勁食油
前兩星期返廠驗...佢地話冇漏油,冇ERROR CODE,..順便換埋偈油,風隔,油隔,冷氣隔...但都冇咩改善..
請問各師兄知唔知咩問題??




男爵府

積分: 6243


2#
發表於 15-8-24 12:21 |只看該作者
Hyundai Tucson 2.0 行 6.3km/l 差唔多啦, 朋友架Kia Morning 1.5 都要行7.5km/l, 韓國車平有原因架!


複式洋房

積分: 121


3#
發表於 15-8-24 12:53 |只看該作者
韓國車呢幾年出果d唔差得過日本車,係美國賣價拍住豐田,銷量都差唔多。香港人認牌子多過認車,所以賣唔起價。

Morning 行7.5km/L?長著住部車涼冷氣,經常塞車,都唔係無可能既。


複式洋房

積分: 107


4#
發表於 15-8-24 13:25 |只看該作者
補充少少, 50%市區, 50% HIGHWAY ...有開冷氣細風..
唔知換火咀有冇改善...!?


大宅

積分: 1844


5#
發表於 15-8-24 13:48 |只看該作者

回覆:架車好食油呀...

冷氣係外循環定內循環?長用外循環好食油


複式洋房

積分: 107


6#
發表於 15-8-24 18:35 |只看該作者
eltontth 發表於 15-8-24 13:48
冷氣係外循環定內循環?長用外循環好食油
內循環


大宅

積分: 1844


7#
發表於 15-8-24 19:36 |只看該作者

引用:Quote:eltontth 發表於 15-8-24 13:48 冷氣

原帖由 f345 於 15-08-24 發表
內循環
2000車食油極有限,廠都check唔到。。


別墅

積分: 768


8#
發表於 15-8-24 20:06 |只看該作者

回覆:f345 的帖子

收下隻腳一定有幫助,順住慢慢揸一定有改善


別墅

積分: 940


9#
發表於 15-8-24 20:07 |只看該作者

回覆:f345 的帖子

差唔多啦! 2.0 SUV 差唔多啦!


大宅

積分: 3505


10#
發表於 15-8-24 21:55 |只看該作者

回覆:架車好食油呀...

我架SUV行2000cc turbo,一缸油都係行三百幾km。




複式洋房

積分: 107


11#
發表於 15-8-24 22:19 |只看該作者
kennyklt 發表於 15-8-24 21:55
我架SUV行2000cc turbo,一缸油都係行三百幾km。
師兄, 你架車有TURBO....我架無...


男爵府

積分: 6745


12#
發表於 15-8-24 22:38 |只看該作者

回覆:架車好食油呀...

SUV係食油D,因為車身重。


禁止訪問

積分: 1356


13#
發表於 15-8-24 22:47 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3505


14#
發表於 15-8-24 23:27 |只看該作者

引用:Quote:kennyklt+發表於+15-8-24+21:55+我架

原帖由 f345 於 15-08-24 發表
師兄, 你架車有TURBO....我架無...
其實行turbo慳油啲,但都唔比你好。SUV個四驅其實好食油,再加車重,所以用diesel先配。




洋房

積分: 57


15#
發表於 15-8-25 10:39 |只看該作者

回覆:架車好食油呀...

55L油箱,實際去油站入左幾多公升?因為無乜機會可以入到55咁盡。我70L油箱著燈入都係入到60都無




男爵府

積分: 6243


16#
發表於 15-8-25 11:27 |只看該作者
回覆 f345 的帖子

樓主轉揸Q7啦!
用Diesel入57-58L行足1000km, 柴油$10.6油卡減3個幾4蚊, 一公里只須約4亳子!


別墅

積分: 818


17#
發表於 15-9-18 15:33 |只看該作者
換埋 火咀先再試


禁止訪問

積分: 10968


18#
發表於 15-9-18 17:54 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珊瑚宮

積分: 109189

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


19#
發表於 15-9-18 19:25 |只看該作者
韓國車呢幾年出的車,如果講外觀殺傷力非常之行害,但內容[引擎]就真係想清清楚,因以我所知道好多韓國車重用緊10多年前日本[三O]GDI引擎,師兄你個架唔係4驅車,話就話4驅但長時間唔係.


男爵府

積分: 8769


20#
發表於 15-9-25 20:39 |只看該作者

引用:大家好...最近入左HYUNDAI ...2011年TUCSON

原帖由 f345 於 15-08-24 發表
本帖最後由 f345 於 15-8-24 20:31 編輯

大家好...最近入左HYUNDAI ...2011年TUCSON2.0
我最近見佢賣廣告, selling point 係6L 行100km ........(外國)


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo