爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1879


1#
發表於 15-9-27 08:32 |只看該作者
1,請問小童幾多歲才可以坐私家車前排。
2,有無因為咁被抄牌?


大宅

積分: 3732


2#
發表於 15-9-27 09:28 |只看該作者
法律沒有規定, 自行平估風險吧


男爵府

積分: 5481


3#
發表於 15-9-29 21:43 |只看該作者

回覆:大頭爸爸 的帖子

作為父母係要衡量安全度又過會否被檢控吧!


別墅

積分: 603


4#
發表於 15-9-30 00:28 |只看該作者

引用:1,請問小童幾多歲才可以坐私家車前排。2,

原帖由 大頭爸爸 於 15-09-27 發表
1,請問小童幾多歲才可以坐私家車前排。
2,有無因為咁被抄牌?
大頭爸爸,有咩意外就大大獲,諗都唔好諗呀!!



男爵府

積分: 8363


5#
發表於 15-9-30 08:28 |只看該作者

回覆:小童坐氣車前排坐位

http://www.td.gov.hk/tc/road_safety/road_users_code/index/chapter_9_your_child_as_a_road_user/child_safety_in_cars_/




伯爵府

積分: 19487


6#
發表於 15-9-30 10:03 |只看該作者
你仔女條命,自己衝量,唔係計抄唔抄牌。

無話唔比兩歲細路自己過馬路,有事起來自己後悔。


男爵府

積分: 8769


7#
發表於 15-10-1 05:43 |只看該作者

回覆:小童坐氣車前排坐位

唔會, 尤其遠同上高速,司機位後座最安全


伯爵府

積分: 16549


8#
發表於 15-10-2 01:08 |只看該作者
回覆 大頭爸爸 的帖子

道路使用者守則係一份指引,而唔係法律,你有權選擇唔跟從。但出事嘅時候,法官係會以此作為根據去判決。所以,小孩子坐前座係不會被抄牌,但如果出左事,好可能保險會唔包囉。
小朋友放暑假比平日更忙!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo