家庭理財

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2024


1#
發表於 22-3-25 18:31 |只看該作者
本帖最後由 vannie_chong 於 22-4-12 13:01 編輯

deleted


大宅

積分: 1372


2#
發表於 22-3-25 19:07 |只看該作者
提示: 該帖被管理員或版主屏蔽


禁止訪問

積分: 1199


3#
發表於 22-3-28 14:46 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 59124

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


4#
發表於 22-3-28 16:09 |只看該作者
vannie_chong 發表於 22-3-25 18:31
https://redeem.kmb.hk/edm/KMB_FUTU_EDM.jpg
真係咁扺? 果$10000 / $30000 是否要買股票?

而家已經唔抵,之前送一股蘋果+$200 股票現金券+其他


大宅

積分: 2684

牛年勳章


5#
發表於 22-3-29 08:41 |只看該作者
MissMaMa 發表於 22-3-28 16:09
而家已經唔抵,之前送一股蘋果+$200 股票現金券+其他


之前經moneyHxxx申請話送超市禮卷,似乎仲著數,不過我已申請了半年,而家仲未收到,唔知係咪呃人


水晶宮

積分: 59124

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


6#
發表於 22-3-29 08:59 |只看該作者
godsaveme 發表於 22-3-29 08:41
之前經moneyHxxx申請話送超市禮卷,似乎仲著數,不過我已申請了半年,而家仲未收到,唔知係咪呃人
...

係呀,經部分連結推薦開戶,另外仲有200超市券,不過我唔係用moneyhexx


大宅

積分: 1560


7#
發表於 22-3-29 13:44 |只看該作者
我係送一股蘋果個陣開,入10000蚊冇交易,擺一個月就得


大宅

積分: 2684

牛年勳章


8#
發表於 22-3-31 08:45 |只看該作者
estherc85 發表於 22-3-29 13:44
我係送一股蘋果個陣開,入10000蚊冇交易,擺一個月就得


我有交易,真係用佢架,曾經打去客服問過話會寄俾我,點知都係運吉


禁止訪問

積分: 782


9#
發表於 22-3-31 16:16 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4059


10#
發表於 22-3-31 22:12 |只看該作者
Wendychan90 發表於 22-3-31 16:16
唔使,存入$10,000蚊擺喺到就得。
建議JM拎完牛牛可以拎埋華盛,華盛開新戶口送$1200現金券,如果其他股票 ...

華盛$1200券係點用? 有咩限制㗎?
thanks



珍珠宮

積分: 31873


11#
發表於 22-3-31 23:32 |只看該作者
Wendychan90 發表於 22-3-31 16:16
唔使,存入$10,000蚊擺喺到就得。
建議JM拎完牛牛可以拎埋華盛,華盛開新戶口送$1200現金券,如果其他股票 ...

華盛係app?
出世:3.52KG
1個月:5KG
2個月:6.06KG
3個月:7.28KG
4個月:7.69KG
6個月:8.7KG

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo