爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 8054


1#
發表於 15-9-10 00:07 |只看該作者
事原係c6部車同朋友部車一換一個波箱加換其他嘢。
C6唔在場

抬個波箱就整爛水箱,(一早就整爛咗,仲要去東x買咗個返嚟)
仲要喺等到6點多d打嚟話整爆咗個水箱,又話佢個到有個全新土炮製水箱,仲獅子開大口1800蚊仲要加水箱水200蚊,仲要講話免人工費,c6火到嚟。。。(佢等到零件舖差唔少閂鋪先打嚟講,最嬲係依到)


C6話佢整爛嘅出返一半錢,佢又企硬唔賠,全數c6俾哂都算啦!跟住檢查部車,漏咗好多插冇插。到試車軚尺又唔直要試多幾次。。。

C6巳經好嬲,又費事佢再整爛其他嘢,見佢裝好哂就俾錢埋走人。
不可一不可再。。。

地點:觀塘偉業街附近
店舖:無x會x
人物:就係圖依個衰人
1441814782023.jpg

CONNIE


別墅

積分: 818


2#
發表於 15-9-18 15:03 |只看該作者
咩車?


複式洋房

積分: 477


3#
發表於 15-9-18 15:39 |只看該作者

引用:事原係c6部車同朋友部車一換一個波箱加換其

原帖由 tong-fong 於 15-09-10 發表
事原係c6部車同朋友部車一換一個波箱加換其他嘢。
C6唔在場
請問兩個XX係咩字




男爵府

積分: 5325


4#
發表於 15-9-18 16:29 |只看該作者
我唔識

但fill in the blank 唔識既時候我會寫 無名會館 或無名會社 駁下 ahahahah


男爵府

積分: 8054


5#
發表於 15-9-24 10:41 |只看該作者

引用:我唔識但fill in the blank 唔識既時候我會

原帖由 dick9394 於 15-09-18 發表
我唔識

但fill in the blank 唔識既時候我會寫 無名會館 或無名會社 駁下 ahahahah ...


CONNIE


大宅

積分: 1037


6#
發表於 15-9-25 17:44 |只看該作者
要搵一間好既車房真係好難,

我都有同樣經驗,

自己用左5-6年好老實個間都變左質,

叫佢整一樣, 最後壞4樣, 又唔出聲, 問返佢又話之前係咁,

又無心機整, 求求其其.....

依家都搵緊新車房, 有好介紹PM下..........


禁止訪問

積分: 1581


7#
發表於 15-9-25 23:56 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 148


8#
發表於 15-9-27 11:23 |只看該作者
黎間係唔係專整H車?


男爵府

積分: 8054


9#
發表於 15-9-30 13:32 |只看該作者

引用:黎間係唔係專整H車

原帖由 E46RON 於 15-09-27 發表
黎間係唔係專整H車?
係掛。。。。唔多清楚

CONNIE

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo