母乳餵哺

跳至

首頁

尾頁
   3


大宅

積分: 1311


1#
發表於 17-2-16 02:06 |只看該作者
9+壞佐,前幾日係Gmarket買咗F1,計埋運費大概HK$800,連一套普通啦叭,一套Freehand!暫時都算抵!可惜跟機普通啦叭size是30mm較大,freehand有得揀size!店家好好人送埋奶袋一盒!買啦叭見到香港超貴就BB出世前買一次約HK80一套,當然係Gmarket買!


別墅

積分: 736


2#
發表於 17-2-16 03:29 |只看該作者
water20131228 發表於 17-2-16 02:06
9+壞佐,前幾日係Gmarket買咗F1,計埋運費大概HK$800,連一套普通啦叭,一套Freehand!暫時都算抵!可惜 ...

條膠喉係咪好易甩?


大宅

積分: 1311


3#
發表於 17-2-16 08:37 |只看該作者
回覆 sharonsuet 的帖子

係,freehand條短喉好易


別墅

積分: 736


4#
發表於 17-2-16 16:39 |只看該作者
water20131228 發表於 17-2-16 08:37
回覆 sharonsuet 的帖子

係,freehand條短喉好易

係丫,係咪新機先咁?用耐啲會唔會好啲。


大宅

積分: 1311


5#
發表於 17-2-16 17:04 |只看該作者
用佐一星期左右!


別墅

積分: 736


6#
發表於 17-2-17 17:06 |只看該作者
water20131228 發表於 17-2-16 17:04
用佐一星期左右!

用左2日係咁甩喉


別墅

積分: 789


7#
發表於 17-2-20 16:18 |只看該作者
water20131228 發表於 17-2-16 02:06
9+壞佐,前幾日係Gmarket買咗F1,計埋運費大概HK$800,連一套普通啦叭,一套Freehand!暫時都算抵!可惜 ...

可以pm link 嗎
我想要多套啦叭


大宅

積分: 1311


8#
發表於 17-2-20 17:28 |只看該作者
回覆 Buppalo5 的帖子

已pM


複式洋房

積分: 390


9#
發表於 17-2-20 21:30 |只看該作者
我之前都係gmarket買左 用左幾次就壞左 之後拎去香港代理到正 收左$300 上網睇返先知原來好多係番新機


大宅

積分: 1311


10#
發表於 17-2-20 23:09 |只看該作者
唔知,大仔9+用佐2年封泵都未壞,今次大家話F10k就買F1,便便哋!暫F1都一個月還0k未有問題,


男爵府

積分: 7461


11#
發表於 17-2-21 10:36 |只看該作者
water20131228 發表於 17-2-16 02:06
9+壞佐,前幾日係Gmarket買咗F1,計埋運費大概HK$800,連一套普通啦叭,一套Freehand!暫時都算抵!可惜 ...
please pm me the link, thanks


大宅

積分: 4540


12#
發表於 17-2-22 00:56 |只看該作者
may_2006 發表於 17-2-20 21:30
我之前都係gmarket買左 用左幾次就壞左 之後拎去香港代理到正 收左$300 上網睇返先知原來好多係番新機
...

“番新機”是指gmarket買番黎嗰啲?


大宅

積分: 1289


13#
發表於 17-2-22 17:31 |只看該作者
Can u pm me the link too pls


複式洋房

積分: 129


14#
發表於 17-2-22 17:34 |只看該作者

回覆樓主:

可否pm條link俾我,謝謝!


複式洋房

積分: 390


15#
發表於 17-2-22 18:22 |只看該作者
mmwant 發表於 17-2-22 00:56
“番新機”是指gmarket買番黎嗰啲?

係呀 有機會不是全新


大宅

積分: 1311


16#
發表於 17-2-22 21:05 |只看該作者
應該唔會呱,我1月買機,但部機身有寫12月生產!


別墅

積分: 542


17#
發表於 17-2-23 09:35 |只看該作者
可否pm條link俾我,謝謝


大宅

積分: 1937


18#
發表於 17-2-23 16:31 |只看該作者
water20131228 發表於 17-2-16 02:06
9+壞佐,前幾日係Gmarket買咗F1,計埋運費大概HK$800,連一套普通啦叭,一套Freehand!暫時都算抵!可惜 ...

我都想要link呀!please
我day 17 都係泵到60ml 左右,我覺得而家個泵唔清,想平平地試下其他


大宅

積分: 1289


19#
發表於 17-2-27 16:44 |只看該作者
Pls pm 喇叭link plsss


大宅

積分: 1311


20#
發表於 17-2-27 21:21 |只看該作者
回覆 youngwoon1437 的帖子

已pM

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo