我生完頭一、兩日未上奶,每兩個鐘埋身/用手揸奶+按胸,每次30-45分鐘,一日十二次。如果bb肯啜,我就埋身,佢訓覺唔啜,我就用手揸奶。奶量由一滴變0.5ml,0.5ml變1ml,1ml變5ml,5ml變10ml,慢慢咁升。但頭兩日我都係追唔到我bb既需要,點解咁講呢,因為我bb出世後12小時後因爲呼吸問題被send入special care unit,果面第一、二日係俾30ml每餐x一日7餐。我好唔想佢地補奶粉俾bb,但無辦法!所以我係病房好努力揸奶,儲起佢係每次姑娘俾奶bb食前,先埋身俾佢啜,再將揸出黎既奶用杯餵,最後先補返30ml既差額俾bb。當時我既目標就係要追到每四個鐘有30ml,差d追到,但第三日醫院既要求已經係45mlx7。