母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   2


洋房

積分: 100


1#
發表於 17-7-18 17:19 |只看該作者
如題


男爵府

積分: 6212


2#
發表於 17-7-19 03:38 |只看該作者
可用優合機


別墅

積分: 772


3#
發表於 17-7-20 09:33 |只看該作者

回覆樓主:

9+都得,但要轉個轉換頭


別墅

積分: 594

畀面勳章


4#
發表於 17-7-23 20:20 |只看該作者
Twinsty 發表於 17-7-20 09:33
9+都得,但要轉個轉換頭

轉換頭點買?邊到有得買?


別墅

積分: 772


5#
發表於 17-7-27 23:19 |只看該作者
Blui314 發表於 17-7-23 20:20
轉換頭點買?邊到有得買?

我2年前上網買


別墅

積分: 772


6#
發表於 17-7-28 01:04 |只看該作者
Blui314 發表於 17-7-23 20:20
轉換頭點買?邊到有得買?

我啱啱搵到張相
Screenshot_20170728-010232.JPEG


大宅

積分: 1326


7#
發表於 17-7-29 09:01 |只看該作者
回覆 Twinsty 的帖子

係邊度買?


別墅

積分: 594

畀面勳章


8#
發表於 17-7-30 10:52 |只看該作者

回覆樓主:

但呢款只可以用係細泵,avent嘅闊樽,駁唔到


洋房

積分: 100


9#
發表於 17-7-30 13:19 |只看該作者
Blui314 發表於 17-7-30 10:52
但呢款只可以用係細泵,avent嘅闊樽,駁唔到

邊度可以買?


別墅

積分: 594

畀面勳章


10#
發表於 17-7-30 16:57 |只看該作者
小生369 發表於 17-7-30 13:19
邊度可以買?

我都係通常係bk都見人賣出嚟,或者荷花可能都有


複式洋房

積分: 390


11#
發表於 17-7-31 17:54 |只看該作者
荷花唔見有 反而見專賣奶泵既樓上舖有 百幾蚊一對


洋房

積分: 100


12#
發表於 17-8-4 22:59 |只看該作者
may_2006 發表於 17-7-31 17:54
荷花唔見有 反而見專賣奶泵既樓上舖有 百幾蚊一對

今日bb展tommee tippee攤位搵到啦
myimage.jpg


洋房

積分: 100


13#
發表於 17-8-5 20:19 |只看該作者

回覆樓主

Send錯左呢個至啱
myimage.jpg


洋房

積分: 100


14#
發表於 17-8-5 23:17 |只看該作者
may_2006 發表於 17-7-31 17:54
荷花唔見有 反而見專賣奶泵既樓上舖有 百幾蚊一對

Bb展30蚊一隻


大宅

積分: 2612

育兒性格勳章


15#
發表於 17-8-9 08:57 |只看該作者
有無蓋?


洋房

積分: 100


16#
發表於 17-8-10 10:50 |只看該作者
kukarma 發表於 17-8-9 08:57
有無蓋?

冇吖 純粹轉駁器


男爵府

積分: 6261


17#
發表於 17-8-12 22:04 |只看該作者
小生369 發表於 17-7-18 17:19
如題

本帖最後由 c9b 於 17-8-12 22:06 編輯

借問聲tommee tippee奶瓶好用嗎?
咁你用邊種電泵呀?medela好用?


洋房

積分: 100


18#
發表於 17-8-13 08:08 |只看該作者
c9b 發表於 17-8-12 22:04
本帖最後由 c9b 於 17-8-12 22:06 編輯

借問聲tommee tippee奶瓶好用嗎?

我用medela嘅freestyle奶泵我覺得好好用 反而tommee tippee嘅奶泵就麻麻地 tommee tippee嘅奶瓶都ok

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo