母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 6828

食得好勳章 開心吸收勳章 育兒性格勳章 分享愛 貓狗褓姆


1#
發表於 17-8-8 11:56 |只看該作者
其實一路都係全母乳,半歲加固, KEEP住生長線80%左右
食固都食得好, 而家基本上早晚埋身, 下午食一轉泵奶4.5-5安
不過最近一次M後大量大跌, 全日3泵要比到4.5安都好勉強
唔知下午果餐轉唔轉奶粉好? 定追奶好....


伯爵府

積分: 17369


2#
發表於 17-8-8 14:27 |只看該作者
過一歲已經可以飲鮮奶..
當飲人奶安數(飲)唔多, 已經冇咩抗體幫助..

我會自然, 唔會特意增奶..


男爵府

積分: 6828

食得好勳章 開心吸收勳章 育兒性格勳章 分享愛 貓狗褓姆


3#
發表於 17-8-8 15:34 |只看該作者
因為學校下午會飲一轉奶
如我冇奶提供,就應該會飲奶粉, 所以唔知仲追唔追奶好
又驚飲左奶粉,早晚唔肯埋身


子爵府

積分: 11164


4#
發表於 17-8-11 22:46 |只看該作者
一歲開始已經淨係需要早晚埋身,所以一歲半無需要追奶,亦無需要睇泵奶量有幾多,早晚埋身bb鍾意飲幾多由bb自己決定。下午果餐食奶粉會影響正餐胃口,反而會食少左固體食物,一定係食固體食物好過食奶粉,一歲半早晚埋身已經足夠


侯爵府

積分: 22925


5#
發表於 17-8-12 08:28 |只看該作者
唔追奶,唔夠奶果餐就奶加固體


2011年11月媽媽
2014年02月準媽媽

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo