立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
珍珠宮
積分: 30963
水晶宮
積分: 59168
ocarebear 發表於 22-3-25 11:42 請問呢個係咩意思?
MissMaMa 發表於 22-3-25 11:44 分派京東嘛
ocarebear 發表於 22-3-25 11:47 我以為自己理解錯 登入網上銀行睇唔到多咗京東股票
伯爵府
積分: 17862
claudialuk2011 發表於 22-3-25 12:33 本帖最後由 claudialuk2011 於 22-3-25 12:33 編輯 可能下午或明早才有
大宅
積分: 3789
Jmachi 發表於 22-3-26 01:14 我間細broker firm 已入咗JD 落我account 嘞,可能你要等一等.
ocarebear 發表於 22-3-26 10:05 琴日夜晚再睇 終於有
積分: 4389
GGie 發表於 22-3-26 10:56 怎樣處理呢d碎股呢
積分: 3609
Ting0731 發表於 22-3-26 17:12 我得一手騰訊,已經轉倉去牛牛。見一通收到了京東,係咪依家一通放唔到股啦?但佢收左我$5,我入面又無餘額 ...
claudialuk2011 發表於 22-3-26 17:57 本帖最後由 claudialuk2011 於 22-3-26 18:04 編輯 一通放唔到?
Ting0731 發表於 22-3-26 18:04 因為一通31/3結業,本身話股票買賣都有日子限左買賣,我3月中已經轉走晒d股票,唔知係咪照可以放碎股呢 ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy