家庭理財

跳至

首頁
1

尾頁
   2


珍珠宮

積分: 30963


1#
發表於 22-3-25 11:42 |只看該作者
請問呢個係咩意思?
16481797246713301276128705873023.jpg


水晶宮

積分: 59168

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


2#
發表於 22-3-25 11:44 |只看該作者
ocarebear 發表於 22-3-25 11:42
請問呢個係咩意思?

分派京東嘛


珍珠宮

積分: 30963


3#
發表於 22-3-25 11:47 |只看該作者
MissMaMa 發表於 22-3-25 11:44
分派京東嘛

我以為自己理解錯
登入網上銀行睇唔到多咗京東股票


水晶宮

積分: 59168

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


4#
發表於 22-3-25 11:50 |只看該作者
ocarebear 發表於 22-3-25 11:47
我以為自己理解錯
登入網上銀行睇唔到多咗京東股票

已經公佈咗幾個月喇


伯爵府

積分: 17862


5#
發表於 22-3-25 12:33 |只看該作者
ocarebear 發表於 22-3-25 11:47
我以為自己理解錯
登入網上銀行睇唔到多咗京東股票

本帖最後由 claudialuk2011 於 22-3-25 12:33 編輯

可能下午或明早才有


珍珠宮

積分: 30963


6#
發表於 22-3-25 12:47 |只看該作者
claudialuk2011 發表於 22-3-25 12:33
本帖最後由 claudialuk2011 於 22-3-25 12:33 編輯

可能下午或明早才有

明白


大宅

積分: 3789


7#
發表於 22-3-26 01:14 |只看該作者
ocarebear 發表於 22-3-25 11:47
我以為自己理解錯
登入網上銀行睇唔到多咗京東股票

我間細broker firm 已入咗JD 落我account 嘞,可能你要等一等.


珍珠宮

積分: 30963


8#
發表於 22-3-26 10:05 |只看該作者
Jmachi 發表於 22-3-26 01:14
我間細broker firm 已入咗JD 落我account 嘞,可能你要等一等.

琴日夜晚再睇
終於有


大宅

積分: 3789


9#
發表於 22-3-26 10:31 |只看該作者
ocarebear 發表於 22-3-26 10:05
琴日夜晚再睇
終於有



大宅

積分: 4389


10#
發表於 22-3-26 10:56 |只看該作者
怎樣處理呢d碎股呢


珍珠宮

積分: 30963


11#
發表於 22-3-26 11:04 |只看該作者
GGie 發表於 22-3-26 10:56
怎樣處理呢d碎股呢

遲啲高價啲…放


伯爵府

積分: 17862


12#
發表於 22-3-26 14:21 |只看該作者
GGie 發表於 22-3-26 10:56
怎樣處理呢d碎股呢



大宅

積分: 3609

減齡達人勳章


13#
發表於 22-3-26 17:12 |只看該作者
我得一手騰訊,已經轉倉去牛牛。見一通收到了京東,係咪依家一通放唔到股啦?但佢收左我$5,我入面又無餘額,咁轉倉京東去牛牛做唔做到?


伯爵府

積分: 17862


14#
發表於 22-3-26 17:57 |只看該作者
Ting0731 發表於 22-3-26 17:12
我得一手騰訊,已經轉倉去牛牛。見一通收到了京東,係咪依家一通放唔到股啦?但佢收左我$5,我入面又無餘額 ...

本帖最後由 claudialuk2011 於 22-3-26 18:04 編輯

一通放唔到?

$5手續費、留意應該要比利息!
好似有尾數=(100-21*4)/21 =16/21股京東比現金


轉倉也要收手續費!

自己計成本吧!


-如客戶獲派發的京東集團(#9618) 股票不足一股, 本公司將於2022年3月30日以現金方式派發予客戶 (該現金價值,本公司會於2022年3月28日早上競價時段成交價計算,並於扣除相關費用後,將相關的款項存入客戶的證券帳戶。)


客戶請注意﹕如欲了解有關分派詳情,可按以下香港交易所連結了解https://www1.hkexnews.hk/listedco/listconews/sehk/2021/1223/2021122300041_c.pdf


大宅

積分: 3609

減齡達人勳章


15#
發表於 22-3-26 18:04 |只看該作者
claudialuk2011 發表於 22-3-26 17:57
本帖最後由 claudialuk2011 於 22-3-26 18:04 編輯

一通放唔到?

因為一通31/3結業,本身話股票買賣都有日子限左買賣,我3月中已經轉走晒d股票,唔知係咪照可以放碎股呢


伯爵府

積分: 17862


16#
發表於 22-3-26 18:05 |只看該作者
Ting0731 發表於 22-3-26 18:04
因為一通31/3結業,本身話股票買賣都有日子限左買賣,我3月中已經轉走晒d股票,唔知係咪照可以放碎股呢
...

本帖最後由 claudialuk2011 於 22-3-26 18:05 編輯

一通情況特別D、問一通吧!


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo