故障報告

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 6749


1#
發表於 13-6-15 16:07 |只看該作者
寫完文字後,按BK公仔logo揀公仔icon,入到去冇晒公仔,現在只可以打文字,冇得意既公仔貼上去,点算?可以点做?是否我電話有問題?


大宅

積分: 2853


2#
發表於 13-6-15 23:56 |只看該作者

引用:寫完文字後,按BK公仔logo揀公仔icon,入到

原帖由 SandyPong 於 13-06-15 發表
寫完文字後,按BK公仔logo揀公仔icon,入到去冇晒公仔,現在只可以打文字,冇得意既公仔貼上去,点算?可以 ...
我都係,昨晚開始


男爵府

積分: 6749


3#
發表於 13-6-16 00:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+SandyPong+於+13-06-15+發表

原帖由 snl 於 13-06-15 發表
我都係,昨晚開始
咁点算呀?是否我要拿電話去整定還是個app有問題


大宅

積分: 2853


4#
發表於 13-6-16 09:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+snl+於+13-06-15+發表我都係

原帖由 SandyPong 於 13-06-16 發表
咁点算呀?是否我要拿電話去整定還是個app有問題
其它沒有問題,應該係apps,但又只有我倆有這問題,我c6都沒有事,有冇人解答我地疑問?



男爵府

積分: 6749


5#
發表於 13-6-16 14:51 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+SandyPong+於+13-06-16+發表

原帖由 snl 於 13-06-16 發表
其它沒有問題,應該係apps,但又只有我倆有這問題,我c6都沒有事,有冇人解答我地疑問?

...
係啦!有冇人解答呀,如果删除個apps,重新裝過,之前啲嘢會唔會唔見晒?


大宅

積分: 2061


6#
發表於 13-6-16 18:47 |只看該作者

回覆:公仔冇晒

我個電話好多日都無得打公仔…我估應該係apps問題


大宅

積分: 2853


7#
發表於 13-6-17 13:10 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+snl+於+13-06-16+發表其它沒

原帖由 SandyPong 於 13-06-16 發表
係啦!有冇人解答呀,如果删除個apps,重新裝過,之前啲嘢會唔會唔見晒?

...
有返公仔啦


大宅

積分: 2853


8#
發表於 13-6-17 13:11 |只看該作者

引用:我個電話好多日都無得打公仔…我估應該係ap

原帖由 puiyuyu 於 13-06-16 發表
我個電話好多日都無得打公仔…我估應該係apps問題
今日有返公仔


大宅

積分: 2061


9#
發表於 13-6-17 14:38 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+puiyuyu+於+13-06-16+發表我

原帖由 snl 於 13-06-17 發表
今日有返公仔
係呀有喇終於


男爵府

積分: 6749


10#
發表於 13-6-17 14:40 |只看該作者

回覆:公仔冇晒

我都有啦!


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo