chubchu 發表於 14-1-19 14:08 
大b 15個月一直餵人奶,宜家陀緊細b。細b第一次照超聲波時照到我有血塊,所以要食安胎藥,醫生話要大b戒人 ...
我都想知係邊位醫生啊!
我大B 19個月,細B預產期3月,兒家仲keep住餵緊。
懷孕20幾週開始d奶已經開始變成初乳
大B出世時冇食到,兒家可以食個夠!!我真係好開心。
我唔覺有因為餵奶而造成宮縮,反而今胎宮縮次數比上胎少好多(可能上胎有番工比較辛苦)。
至於懷孕期餵奶會導致早產呢個講法,Dr Jack Newman係佢facebook都有澄清係冇根據既,大家可以上去睇下。
七個月成功從全奶粉轉為全人奶,nothing is impossible!
get rid of formula, normalize breastfeeding