母乳餵哺

跳至

首頁
12

尾頁
   4


男爵府

積分: 6155

睛靈勳章


1#
發表於 14-1-19 14:08 |只看該作者
大b 15個月一直餵人奶,宜家陀緊細b。細b第一次照超聲波時照到我有血塊,所以要食安胎藥,醫生話要大b戒人奶,話會子宮收縮,但我一直半信半疑,因為上網睇過好多話無需要介人奶,可以一直餵到細b出世。尋日再睇另一個婦產科醫生 ,佢話絕大部分情況下佢都唔會叫媽媽因為陀bb而戒大b人奶,佢話以前無奶粉無避孕的年代,d人都係密密生密密keep住餵人奶,唔會戒人奶,所以佢好贊成我繼續餵人奶。




男爵府

積分: 6155

睛靈勳章


2#
發表於 14-1-19 14:37 |只看該作者

回覆:終於揾到個支持母乳的婦產科醫生

外國有個媽媽大b 18個月,有左細b後一直只埋身餵右邊,有一晚無埋身餵大b於是就pump返d奶出黎,一pump之下發現身體原來已經好奇妙地調節緊,左邊乳房pump出的係準備卑已經36週的細b的初乳,而右邊乳房pump出的就係卑大b。
有興趣的媽媽可以上facebook 揾叫\"Breastfeeding Matters\"的專頁睇
myphoto.jpg



點評

TakMei  呢個勁  發表於 14-1-20 20:20


大宅

積分: 4140


3#
發表於 14-1-19 16:54 |只看該作者

引用:外國有個媽媽大b+18個月,有左細b後一直只

原帖由 chubchu 於 14-01-19 發表
外國有個媽媽大b 18個月,有左細b後一直只埋身餵右邊,有一晚無埋身餵大b於是就pump返d奶出黎,一pump之下 ...
上帝創造真奇妙




別墅

積分: 820


4#
發表於 14-1-19 18:48 |只看該作者

回覆:chubchu 的帖子

真係好奇妙





大宅

積分: 4136


5#
發表於 14-1-20 09:38 |只看該作者

引用:大b+15個月一直餵人奶,宜家陀緊細b。細b第

原帖由 chubchu 於 14-01-19 發表
大b 15個月一直餵人奶,宜家陀緊細b。細b第一次照超聲波時照到我有血塊,所以要食安胎藥,醫生話要大b戒人 ...
請問邊個醫生?可否pm給我資料?




男爵府

積分: 6359

認識瑞士牛牛第一回


6#
發表於 14-1-20 11:00 |只看該作者
chubchu 發表於 14-1-19 14:08
大b 15個月一直餵人奶,宜家陀緊細b。細b第一次照超聲波時照到我有血塊,所以要食安胎藥,醫生話要大b戒人 ...
我都想知係邊位醫生啊!

我大B 19個月,細B預產期3月,兒家仲keep住餵緊。
懷孕20幾週開始d奶已經開始變成初乳
大B出世時冇食到,兒家可以食個夠!!我真係好開心。


我唔覺有因為餵奶而造成宮縮,反而今胎宮縮次數比上胎少好多(可能上胎有番工比較辛苦)。
至於懷孕期餵奶會導致早產呢個講法,Dr Jack Newman係佢facebook都有澄清係冇根據既,大家可以上去睇下。
七個月成功從全奶粉轉為全人奶,nothing is impossible!
get rid of formula, normalize breastfeeding


子爵府

積分: 10517


7#
發表於 14-1-20 12:51 |只看該作者

引用:外國有個媽媽大b+18個月,有左細b後一直只

原帖由 chubchu 於 14-01-19 發表
外國有個媽媽大b 18個月,有左細b後一直只埋身餵右邊,有一晚無埋身餵大b於是就pump返d奶出黎,一pump之下 ...
好奇妙




男爵府

積分: 6155

睛靈勳章


8#
發表於 14-1-20 19:54 |只看該作者

引用:Quote:chubchu+發表於+14-1-19+14:08+大b+1

原帖由 usakumya 於 14-01-20 發表
我都想知係邊位醫生啊!

我大B 19個月,細B預產期3月,兒家仲keep住餵緊。
已pm,個醫生我都係睇bk 的jm 介紹話好,我先試下,睇左一次覺得好細心,不過預左要等好耐




大宅

積分: 4136


9#
發表於 14-1-20 20:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+usakumya+於+14-01-20+發表我

原帖由 chubchu 於 14-01-20 發表
已pm,個醫生我都係睇bk 的jm 介紹話好,我先試下,睇左一次覺得好細心,不過預左要等好耐



...
麻煩pm埋我丫




男爵府

積分: 6155

睛靈勳章


10#
發表於 14-1-20 20:59 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+chubchu+於+14-01-20+發表已p

原帖由 CHIAKI1219 於 14-01-20 發表
麻煩pm埋我丫
已pm




大宅

積分: 1008


11#
發表於 14-1-20 21:19 |只看該作者
回覆 chubchu 的帖子

可否PM我唔該 :)


男爵府

積分: 6155

睛靈勳章


12#
發表於 14-1-20 23:01 |只看該作者

引用:回覆+chubchu+的帖子可否PM我唔該+:)

原帖由 0C9 於 14-01-20 發表
回覆 chubchu 的帖子

可否PM我唔該 :)
已pm




複式洋房

積分: 416


13#
發表於 14-1-20 23:04 |只看該作者

回覆:終於揾到個支持母乳的婦產科醫生

Pls pm me also, thanks a lot


男爵府

積分: 9928


14#
發表於 14-1-20 23:21 |只看該作者

引用:大b+15個月一直餵人奶,宜家陀緊細b。細b第

原帖由 chubchu 於 14-01-19 發表
大b 15個月一直餵人奶,宜家陀緊細b。細b第一次照超聲波時照到我有血塊,所以要食安胎藥,醫生話要大b戒人 ...
請問係邊一位醫生?
可以 pm 我嘛? Thanks ~


大宅

積分: 3040

2016畫展勳章


15#
發表於 14-1-20 23:38 |只看該作者
回覆 usakumya 的帖子

恭喜你呀!係我餵人奶早期,你幫我好多,聽到你好消息,真高興!


大宅

積分: 4626


16#
發表於 14-1-21 06:48 |只看該作者

回覆:終於揾到個支持母乳的婦產科醫生

我都想知邊個醫生呀




大宅

積分: 1939


17#
發表於 14-1-21 09:20 |只看該作者

引用:大b+15個月一直餵人奶,宜家陀緊細b。細b第

原帖由 chubchu 於 14-01-19 發表
大b 15個月一直餵人奶,宜家陀緊細b。細b第一次照超聲波時照到我有血塊,所以要食安胎藥,醫生話要大b戒人 ...
我自己個人經歷,如果身體狀況唔係太好,就最好停餵。




男爵府

積分: 6155

睛靈勳章


18#
發表於 14-1-21 21:57 |只看該作者

引用:Pls+pm+me+also,+thanks+a+lot

原帖由 nnmami 於 14-01-20 發表
Pls pm me also, thanks a lot
已pm




男爵府

積分: 6155

睛靈勳章


19#
發表於 14-1-21 21:57 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+chubchu+於+14-01-19+發表大b

原帖由 KLDC 於 14-01-20 發表
請問係邊一位醫生?
可以 pm 我嘛? Thanks ~
已pm




男爵府

積分: 6155

睛靈勳章


20#
發表於 14-1-21 21:57 |只看該作者

引用:我都想知邊個醫生呀 +

原帖由 kanayanmama 於 14-01-21 發表
我都想知邊個醫生呀
已pm




首頁
12

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo