爸爸專區

跳至

首頁
12

尾頁
   1


大宅

積分: 1963


1#
發表於 15-9-21 21:54 |只看該作者
本帖最後由 vanlam 於 16-2-24 23:02 編輯

thx




珍珠宮

積分: 35965

畀面勳章


2#
發表於 15-9-21 22:03 |只看該作者

回覆:賣車問題想請教各位!

開本票! 或者你可以車泊佢車場先, 匙就你keep多一日, 約定時間一confirm過數就交收埋匙。


水晶宮

積分: 56960


3#
發表於 15-9-21 22:14 |只看該作者
本帖最後由 howmuch 於 15-9-21 22:16 編輯

要本票, 支票付尾數, 大部分私人賣家都不接受.


大宅

積分: 1963


4#
發表於 15-9-21 22:21 |只看該作者

回覆:賣車問題想請教各位!

本帖最後由 vanlam 於 16-2-24 23:03 編輯

thx





水晶宮

積分: 56960


5#
發表於 15-9-21 22:25 |只看該作者
本帖最後由 howmuch 於 15-9-21 22:29 編輯
vanlam 發表於 15-9-21 22:21
多謝兩位意見!我有提出本票(費用我俾)的建議,佢話無時間排隊!我search左太子同深水埗也有中信銀行,我 ...

咁用現金啦,
幫佢排定隊...., 好屈就姐....

唔收支票...., 點解? 呢d..唔駛問啦 ! 唔收咪唔收 law.

不過話時話, 你地冇agree好尾數點付?


大宅

積分: 1963


6#
發表於 15-9-21 22:32 |只看該作者

回覆:賣車問題想請教各位!

本帖最後由 vanlam 於 16-2-24 23:04 編輯

thx



myphoto.jpg (118.08 KB, 下載次數: 0)

myphoto.jpg


大宅

積分: 1963


7#
發表於 15-9-21 22:35 |只看該作者
本帖最後由 vanlam 於 16-2-24 23:06 編輯

thx

myphoto.jpg (134.03 KB, 下載次數: 1)

myphoto.jpg


大宅

積分: 1844


8#
發表於 15-9-21 22:41 |只看該作者

回覆:賣車問題想請教各位!

樓主,重post架車賣俾第二個算啦,簡直係傻人發現案
你同佢講:ok架,你俾張票我入咗先入到數無彈咪約轉戶囉


大宅

積分: 3711


9#
發表於 15-9-21 23:19 |只看該作者

回覆:賣車問題想請教各位!

排隊俾錢冇時間,咁運輸署轉名都要排隊啦,到時點攪呀?
最簡做法,既然咁喜歡俾支票,咁先俾支票付全數,過數後等樓主和買家大家都得閒,咪飲埋茶再上運輸署轉名囉,就晒佢啦,幫佢去銀行排埋隊?樓主你架車是高價賣出嗎?




大宅

積分: 1879


10#
發表於 15-9-21 23:42 |只看該作者
開空頭支票買野是行騙,警察可以做野,
但都唔代表追得返款項。
我都建議賣比第2個,費事煩手尾。


珍珠宮

積分: 35965

畀面勳章


11#
發表於 15-9-21 23:54 |只看該作者

引用:排隊俾錢冇時間,咁運輸署轉名都要排隊啦,

原帖由 jonathanchans 於 15-09-21 發表
排隊俾錢冇時間,咁運輸署轉名都要排隊啦,到時點攪呀?
最簡做法,既然咁喜歡俾支票,咁先俾支票付全數, ...
係囉!冇理由咩都著數哂嘛!我買二手車, 訂金開支票, 另外90%尾數就開本票, 我作為買家都認為咁樣做對雙方都有保障。


佢咁忙, 你比多一個星期佢準備本票/現金, 一個星期都攪唔掂你就唔好同佢交易喇!


禁止訪問

積分: 10968


12#
發表於 15-9-22 00:02 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5033


13#
發表於 15-9-22 03:30 |只看該作者

回覆:賣車問題想請教各位!

你千萬不要受氹呀!我之前六萬元都要收現金。係運輸署一路排一路數錢。如果咁無時間。過戶都無時間排啦!運輸署都排好耐架。你排住先。叫佢呢段時間去銀行買本票一係攞現金。如果唔係就走人。唔好驚無人要架車就要咁樣就買家。



[img align=right]http://mud.mm-a7.yimg.com/image/3857997831[/img]


子爵府

積分: 14954


14#
發表於 15-9-22 07:24 |只看該作者

回覆:賣車問題想請教各位!

仲睬佢,直接block 啦。




大宅

積分: 1129


15#
發表於 15-9-22 08:34 |只看該作者
雖然我冇車,但佢死都唔去銀行就有d奇怪,
冇本票就收現金最穩陣,
自己先去馬會開個戶口,
到時帶佢去馬會入數,
比賬號佢親手入錢,
有假銀紙都係拉佢,
佢哋數錢又比銀行櫃員機快,
起碼馬會比銀行更夜關門,
一星期又開足七日


大宅

積分: 1129


16#
發表於 15-9-22 08:39 |只看該作者
不過怕佢到時又話有宗教信仰唔入馬會,
到時你牌費過左28號仲慘


大宅

積分: 1129


17#
發表於 15-9-22 08:41 |只看該作者
夜長夢多,必要時續定一季都唔好中計平比佢


珍珠宮

積分: 35965

畀面勳章


18#
發表於 15-9-22 11:26 |只看該作者
一個真人真事個案. 錢同車既交收都要小心!

原車主係專業人士, 私讓架BMW. 有個後生仔睇岩話買 (新車主將用後生仔呀爸個名), 價錢傾好. 買車既錢原本喺過戶日一次過做過戶時比埋 (係後生仔呀爸過數去原車主戶口).

到左過戶日, 約定去運輸處, 點知後生仔冇帶呀爸既身份證明文件正本, 做唔到. 但當日後生仔呀爸就過左數去原車主戶口.

咁冇法啦! 唯有再約另第二日去過戶.

後生仔同原車主講, 既然錢已比哂, 就只差過戶, 想拎左車+匙先. 原車主又認為冇問題, 於是車+匙都即時交埋比後生仔.

點知當晚, 原來後生仔就同朋友去隊酒再開快車, 最後同架的士撞左 (對方司機受傷). 半夜三更, 原車主收到police電話, 知道架車撞左兼報銷, 後來更知道後生仔同佢D朋友撞完車之後因酒醉語無論次.

原車主就慘喇! 車主仲係佢個名, 一身蟻! 而家報左保險, 就算保險肯賠佢都有排解話!

所以呢, 每一步都唔可以掉以輕心, 一手交錢一手過戶再交車係最安全!!!!


大宅

積分: 1963


19#
發表於 15-9-22 11:33 |只看該作者

回覆:賣車問題想請教各位!

本帖最後由 vanlam 於 16-2-24 23:07 編輯

thx




水晶宮

積分: 56960


20#
發表於 15-9-22 12:46 |只看該作者
本帖最後由 howmuch 於 15-9-22 15:34 編輯

再放售, 真係唔好咁賣車 (全口頭), 要收訂金+合約, 寫清楚交收/付款細節.

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo