爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 169


1#
發表於 15-9-22 10:07 |只看該作者
各位師兄,我有一個疑難想問問大家意見。我睇中了這兩部車,雖然我知道這兩部車屬於不同的種類,但是其實在價錢上兩架車都差不多,操作和用途上都適合我的要求,我真的不知道應該如何選購,希望各位師兄可以幫忙吧,謝謝。


男爵府

積分: 5325


2#
發表於 15-9-22 10:13 |只看該作者
R洲車 玩全新 好d咁............


大宅

積分: 3505


3#
發表於 15-9-22 11:19 |只看該作者

回覆:全新420iGC vs 二手GLA250 4MATIC(一年車)

幾十萬買二手車風險高,儘量買新車,而且420GC都唔失禮。再者,420GC實用性同乘坐感都比GLA好。當然,GLA250應該性能佔優。




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo