爸爸專區

跳至

首頁
12

尾頁
   0


子爵府

積分: 12693


1#
發表於 15-9-22 14:50 |只看該作者

剛買左個新IP cam, 用個apps開嚟睇, 有監聽同可以對話。

以前舊果部IP cam 冇得監聽, 一值有分享比我媽爸睇, 睇下D孫係到做緊咩。

但現在新機有監聽, 我又唔想我媽佢地聽到我地講咩, 好似冇哂私隱。 我冇幫我媽裝apps, 但我媽問點解唔裝比佢睇。 我話裝唔到。

想問下有咩辨法可以我媽只係可以睇冇得監聽呢? 但我問過生產商只要可以登入就可以監聽。

可以點呢? 唔通買多部冇監聽? 但現在全部機都有監聽


男爵府

積分: 5325


2#
發表於 15-9-22 15:06 |只看該作者
你部機 有無得mic in ? 有既插條線入去 ,另1邊唔駁野。

但就無左監聽功能


子爵府

積分: 12693


3#
發表於 15-9-22 15:22 |只看該作者

冇得mic in, 應該係內置

但我又要保留監聽比自己用wor

我可以除時叫呀仔 " 做功課呀"


男爵府

積分: 5325


4#
發表於 15-9-22 15:26 |只看該作者
咁唯有睇下說明書有無得set 權限喇...


子爵府

積分: 12693


5#
發表於 15-9-22 15:33 |只看該作者
dick9394 發表於 15-9-22 15:26
咁唯有睇下說明書有無得set 權限喇...
問過, 冇得set 權限


大宅

積分: 1037


6#
發表於 15-9-22 16:24 |只看該作者
唯有買多部無得監聽俾佢睇


子爵府

積分: 12693


7#
發表於 15-9-22 16:30 |只看該作者
bbqyou 發表於 15-9-22 16:24
唯有買多部無得監聽俾佢睇

搵唔到冇監控 !


男爵府

積分: 5325


8#
發表於 15-9-22 16:39 |只看該作者
回覆 bestwish 的帖子

最平價個d 就無收音


男爵府

積分: 5325


9#
發表於 15-9-22 16:40 |只看該作者
bestwish 發表於 15-9-22 15:33
問過, 冇得set 權限

或者向 client 方面落手,幫佢裝個陣 disable 個聲,老人家唔識唔會亂禁既。
當然,要試多d 唔同 app 先知邊隻岩洗


子爵府

積分: 12693


10#
發表於 15-9-22 16:41 |只看該作者
dick9394 發表於 15-9-22 16:39
回覆 bestwish 的帖子

最平價個d 就無收音

係? 我係淘寶搵, 199都有監聽, 仲未搵到冇監聽的。


子爵府

積分: 12693


11#
發表於 15-9-22 16:44 |只看該作者
dick9394 發表於 15-9-22 16:40
或者向 client 方面落手,幫佢裝個陣 disable 個聲,老人家唔識唔會亂禁既。
當然,要試多d 唔同 app 先知 ...
個cam只可以指定apps 先開到。 唔可以用IP開嚟睇


子爵府

積分: 12693


12#
發表於 15-9-22 16:47 |只看該作者

引用:Quote:bestwish 發表於 15-9-22 15:33 問過

原帖由 dick9394 於 15-09-22 發表
或者向 client 方面落手,幫佢裝個陣 disable 個聲,老人家唔識唔會亂禁既。
當然,要試多d 唔同 app 先知 ...

1442911641461.jpg


男爵府

積分: 5325


13#
發表於 15-9-22 16:47 |只看該作者
bestwish 發表於 15-9-22 16:41
係? 我係淘寶搵, 199都有監聽, 仲未搵到冇監聽的。

hahahah 我個陣係咁,原來家下平野都包埋喇~hahah


子爵府

積分: 12693


14#
發表於 15-9-22 16:47 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 dick9394 於 15-09-22 發表或

原帖由 bestwish 於 15-09-22 發表
禁大個畫面監聽,冇理由唔識襟


男爵府

積分: 5325


15#
發表於 15-9-22 16:48 |只看該作者
bestwish 發表於 15-9-22 16:47
未必架,試下 ip cam viewer lite 個d 駁唔駁到,佢駁到大部份ip cam


子爵府

積分: 12693


16#
發表於 15-9-22 16:50 |只看該作者
dick9394 發表於 15-9-22 16:48
未必架,試下 ip cam viewer lite 個d 駁唔駁到,佢駁到大部份ip cam

我試過, 但唔識點樣搵個ip出嚟 ?

可唔可以教下我?



男爵府

積分: 5325


17#
發表於 15-9-22 16:52 |只看該作者
通常個app 既setting有

隻隻cam唔同 好難講~

希望幫到你啦


子爵府

積分: 12693


18#
發表於 15-9-22 16:54 |只看該作者

回覆:請教下BK 爸爸 ip cam 問題

我以前就係用呢個apps
1442912070871.jpg


子爵府

積分: 12693


19#
發表於 15-9-22 16:55 |只看該作者

引用:通常個app 既setting有隻隻cam唔同 好難講~

原帖由 dick9394 於 15-09-22 發表
通常個app 既setting有

隻隻cam唔同 好難講~
個apps setting 搵唔到 IP


男爵府

積分: 5325


20#
發表於 15-9-22 16:57 |只看該作者
用電腦 d/l angry ip scanner, 掃哂d ip 出黎 就知,不過..仲有port 位你要知係幾多喎

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo