母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 612


1#
發表於 17-7-30 10:40 |只看該作者
出世10日,住醫院5日,一直餵全母乳,第6第7日返屋企一樣母乳。第7日返健康院檢查話bb跌磅11%要即時入院,又住多兩日,而家未出院。
作為母乳媽媽好心痛,加上bb無得埋身,而家奶量大減,先前每次人手擠好都有60-80ml, 而家只有30-40ml, 仲要無晒脹奶感,好驚自己收奶………
我係咪唔夠奶攪到阿b咁?
要轉奶粉??


大宅

積分: 1963


2#
發表於 17-7-30 12:17 |只看該作者
Kidkid_kid 發表於 17-7-30 10:40
出世10日,住醫院5日,一直餵全母乳,第6第7日返屋企一樣母乳。第7日返健康院檢查話bb跌磅11%要即時入院, ...

唔係你唔夠奶,比啲信心自己!!
你手擠都已經60-80ml, 你嘅供已經大過bb 嘅求!
跌磅有可能好多因素,bb 啜得唔啱?食嘅時間唔夠長,食唔到後乳? 因後乳係多啲營養,增重好啲。
BB 如果要住院,你keep住手擠或用手揼揼,最勤力兩小時一次,唔好放棄! 只要你不停輸出,個腦就依舊有信息造奶,奶量唔會大跌。 記住,飲水/休息/開心,奶就會黎!
我個bb 都只係23日,我都經歷緊呢個難關,大家一齊努力!!


別墅

積分: 987


3#
發表於 17-7-30 17:48 |只看該作者
Kidkid_kid 發表於 17-7-30 10:40
出世10日,住醫院5日,一直餵全母乳,第6第7日返屋企一樣母乳。第7日返健康院檢查話bb跌磅11%要即時入院, ...

BB 出世後會收水,頭兩星期都會輕,樓主勤力啲餵同泵,儲多啲奶比 BB食就得。記得飲多啲水。


複式洋房

積分: 344


4#
發表於 17-7-30 20:25 |只看該作者

回覆樓主

你不妨泵出來keep住奶量,儲左佢,bb一出番院你都會怕佢再過輕,咁不如用樽餵啦!又知食左幾多,又係人奶!係麻煩左,但起碼睇到佢食幾多自己安心啲


複式洋房

積分: 344


5#
發表於 17-7-30 20:29 |只看該作者

回覆樓主

我囝囝去健康院時都係體重唔合格,一般出院只去一次,但我囝因體重唔太好一星期要去兩次,去左三次!咁我就下定決心泵樽餵好過,一定確保佢食足,係好累要泵同洗但體重升得好樂觀,一個月去健康院話人奶體重得超標地理想


子爵府

積分: 11135


6#
發表於 17-7-30 22:23 |只看該作者
本帖最後由 jeanne1120 於 17-7-30 22:27 編輯
Kidkid_kid 發表於 17-7-30 10:40
出世10日,住醫院5日,一直餵全母乳,第6第7日返屋企一樣母乳。第7日返健康院檢查話bb跌磅11%要即時入院, ...

唔需要咁快放棄... BB 跌磅唔一定因為你唔夠奶,有可能係係BB 自己仲未識啜,所以食得少奶咁係好正常,因為BB 都要時間學習。你亦唔需要自責,因為產後四至六星期係奶量調整期,呢個時候你的奶量係調節緊。

既然BB 暫不在身邊,你就努力些泵或者手擠,幾日至一星期後你的奶量應會慢慢上升返。得BB 出院,你再繼續努力俾BB 學埋身啜,俾時間佢學習,佢慢慢就識架啦!
埋身啜始終係最理想的,母乳醫生話,媽媽其實唔需要知道BB 食幾多奶,只需要睇BB 夠唔夠濕片、及增重去判斷食得夠唔夠。唔知道BB 食幾多奶的媽媽,壓力會少些,唔使追奶,反而成功持續餵哺的比率更高!而且其實BB 只要學識啜,佢啜到的奶會多過奶泵的奶量,所以埋身啜更可以刺激你造更多奶!

唔好懷疑自己,99.99% 的媽媽都會夠奶!


別墅

積分: 788


7#
發表於 17-8-1 16:45 |只看該作者
加油


男爵府

積分: 5713


8#
發表於 17-8-3 01:45 |只看該作者
樓主你手擠都有60至80ml好多架啦
我生完就嚟3星期手擠都係得20ml(埋身後)
鋪樽底嘅感覺真係好差
已經飲好多湯水
仲有炒米茶
都係擠得個少少


男爵府

積分: 7520


9#
發表於 17-8-3 18:20 |只看該作者

回覆樓主

唔夠就補奶粉先
只要泵夠啜夠時間,慢慢d人奶會多番


禁止訪問

積分: 16558


10#
發表於 17-8-4 05:47 |只看該作者

回覆樓主:

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo