母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 566


1#
發表於 17-7-31 21:34 |只看該作者
請問全職媽媽多數响屋企,打算餵人奶,需唔需要買泵奶器?如果需要,有冇邊隻可以推介下?


複式洋房

積分: 315


2#
發表於 17-8-1 11:03 |只看該作者
lihau 發表於 17-7-31 21:34
請問全職媽媽多數响屋企,打算餵人奶,需唔需要買泵奶器?如果需要,有冇邊隻可以推介下?
...

我都係全職媽媽,因為阿女唔多鍾意埋身食,所以我都係泵出嚟餵,自己用緊優合都ok,最緊要睇吓自由有冇需要


別墅

積分: 566


3#
發表於 17-8-1 11:20 |只看該作者
arwaiwai 發表於 17-8-1 11:03
我都係全職媽媽,因為阿女唔多鍾意埋身食,所以我都係泵出嚟餵,自己用緊優合都ok,最緊要睇吓自由有冇需 ...

我本身打算買,但奶奶話埋身餵同可以用手揸出黎,話唔需要買!因爲佢冇餵過人奶,所以我都係想請教有經驗嘅媽媽意見!如果咁講,我諗都係要買定,預防佢唔肯埋身飲,thx!


複式洋房

積分: 315


4#
發表於 17-8-1 11:39 |只看該作者
lihau 發表於 17-8-1 11:20
我本身打算買,但奶奶話埋身餵同可以用手揸出黎,話唔需要買!因爲佢冇餵過人奶,所以我都係想請教有經驗 ...

本帖最後由 arwaiwai 於 17-8-1 11:40 編輯

我頭兩個月都係埋身餵,但有時要放吓自己幾個鐘假會俾媽咪幫手湊一陣,所以就有泵出嚟餵
同埋用手擠出嚟太攰喇


別墅

積分: 566


5#
發表於 17-8-1 11:43 |只看該作者
arwaiwai 發表於 17-8-1 11:39
本帖最後由 arwaiwai 於 17-8-1 11:40 編輯

我頭兩個月都係埋身餵,但有時要放吓自己幾個鐘假會俾媽咪 ...

明白,唔該晒你!我諗我都係買穩陣,因為我都好想有時間行開下有返啲私人空間


洋房

積分: 58


6#
發表於 17-8-1 21:24 |只看該作者
回覆 lihau 的帖子

雖然埋身餵,但我覺得奶泵準備定都好必要,因為過程之中總有少不免無法埋身餵的時候,就需要用奶泵泵出來,keep住奶量,用手擠好好好累而且如果d奶系要比阿b飲既話驚唔乾淨!奶泵我用緊Medela


別墅

積分: 566


7#
發表於 17-8-1 21:34 |只看該作者
LAUMANSUM 發表於 17-8-1 21:24
回覆 lihau 的帖子

雖然埋身餵,但我覺得奶泵準備定都好必要,因為過程之中總有少不免無法埋身餵的時候, ...

多謝你意見!咁我想問買電泵跟果d奶樽,係咪唔埋身嘅時候用?我聽過人講千祈唔好比佢用奶樽,咁係咪即係非必要時先用呢?thx


洋房

積分: 58


8#
發表於 17-8-1 22:01 |只看該作者
我一開始系埋身既,但其實初生bb食好少奶,所以每次我都會再泵出來, 儲起佢,不過始終系第一胎,乳頭特別敏感容易損,太痛餵唔到就泵出來奶樽餵,所以就變左兩樣混搭餵,至於埋唔到身餵時系唔系一定唔好用奶樽呢,其實我覺得呢個問題你唔使太serious,太過執著於系咪一定要點,一定唔可以點,會令到媽媽精神太緊張,好辛苦噶,而且因為BB系好難明既人類,哈哈~好難捉摸,唔知點解一時中意埋身一時中意奶樽,哈哈哈~我就系咁,其實個結論就系點餵都冇所謂,BB餓了肯食就ok了


別墅

積分: 566


9#
發表於 17-8-1 22:07 |只看該作者
LAUMANSUM 發表於 17-8-1 22:01
我一開始系埋身既,但其實初生bb食好少奶,所以每次我都會再泵出來, 儲起佢,不過始終系第一胎,乳頭特別 ...

明白晒!新手咩都唔識,真係咩都緊張
Thx


洋房

積分: 58


10#
發表於 17-8-1 22:53 |只看該作者
回覆 lihau 的帖子

完全體會到,我都一路摸索緊


別墅

積分: 566


11#
發表於 17-8-2 08:27 |只看該作者
LAUMANSUM 發表於 17-8-1 22:53
回覆 lihau 的帖子

完全體會到,我都一路摸索緊



大宅

積分: 4975


12#
發表於 17-8-2 09:46 |只看該作者
lihau 發表於 17-8-1 21:34
多謝你意見!咁我想問買電泵跟果d奶樽,係咪唔埋身嘅時候用?我聽過人講千祈唔好比佢用奶樽,咁係咪即係非 ...
如果比 BB 用奶樽, 可以用母乳咀 (例如 chu chu, pigeon 都有), 係要比較用力先可以食到, 咁樣就無咁怕 BB 食慣奶樽 (一般的咀比較容易食到奶) 而唔鍾意埋身
希望你明我講咩


別墅

積分: 566


13#
發表於 17-8-2 10:04 |只看該作者
cassy_w 發表於 17-8-2 09:46
如果比 BB 用奶樽, 可以用母乳咀 (例如 chu chu, pigeon 都有), 係要比較用力先可以食到, 咁樣就無咁怕 BB ...

明白,thx

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo