母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2203


1#
發表於 17-8-4 16:24 |只看該作者
其實我都係掛泵半年左右,細B快出世喇,家姐是全泵全人奶十三個月,有媽媽可以分享第二胎上奶丶奶量等情況嗎?上胎囡有點狀況最後無埋身,我有考慮今次試唔試,因為產假後又係要泵架喇


子爵府

積分: 10607


2#
發表於 17-8-7 11:20 |只看該作者
jennyp 發表於 17-8-4 16:24
其實我都係掛泵半年左右,細B快出世喇,家姐是全泵全人奶十三個月,有媽媽可以分享第二胎上奶丶奶量等情況 ...

我餵大仔到有左妹妹4個月就停泵停埋身,但無刻意收奶

所以我順產完就即刻餵到妹妹,我第一胎係好富媽,今胎我就刻意供求平衡,但都已經試過兩次乳腺炎,因為都好多奶

我係ftm,覺得埋身方便好多。不過我都有泵,因為多奶同埋比大仔


大宅

積分: 2203


3#
發表於 17-8-7 11:22 |只看該作者
Fionhohoho 發表於 17-8-7 11:20
我餵大仔到有左妹妹4個月就停泵停埋身,但無刻意收奶

所以我順產完就即刻餵到妹妹,我第一胎係好富媽,今 ...

非常謝謝回覆

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo