母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


伯爵府

積分: 19286


1#
發表於 17-8-6 06:24 |只看該作者
今日係產後第6日。

第三日出院先開始上奶,上奶後好快有石頭胸好痛,之後返到屋企先開始泵。

每次泵前都有按摩同熱敷,之後石頭胸就無咗。但仲有奶結,推同熱敷完,按摩再泵,都係有。腋下都開始有。

胸係有少少鬆軟,但啲奶結都算大塊,想知有乜方法可以消除。

唔理,唔泵,會唔會自動收奶時,自動消失?


因為都第三胎啦,第一胎就無經驗,好早放棄人奶。第二胎時,都叫半人奶半奶粉,叫做有少少奶比阿B食,係最後食錯野,唔夠3個月就收咗奶追唔返。


今次第三胎,想喂人奶。但真係分身乏術,而且我只會泵,唔會埋身,已經盡量泵,但奶量都唔多,最多得70ml,阿B開始都唔夠食一餐。一定要補粉。



其實有奶,我都會繼續喂,但想知,有乜方法可以消除啲奶結,已經有幾日都係咁,覺得啲奶結係塞奶原因。



希望有媽媽可以解答我嘅問題,謝謝。


大宅

積分: 4343


2#
發表於 17-8-6 12:02 |只看該作者

回覆樓主:

食通乳寶,熱敷,埋身餵加泵。


大宅

積分: 1052


3#
發表於 17-8-6 12:31 |只看該作者
Mrs·Cheung 發表於 17-8-6 06:24
今日係產後第6日。

第三日出院先開始上奶,上奶後好快有石頭胸好痛,之後返到屋企先開始泵。

買通草 卵磷脂都可以通奶,其實本人覺得埋身會通D,我自己個陣就一路餵一路推!

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo